لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:خبر ورشی,روز نامه های روز کشور, :: 15:43 :: توسط : h.m

اعتراض پرسپوليس به داوري ديدار با الاتحاد

باشگاه پرسپوليس در نظر دارد از نحوه قضاوت داور ازبکستاني ديدار با الاتحاد عربستان به کنفدراسيون فوتبال آسيا اعتراض کند.



تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه 3 بر 0 مغلوب ميزبان خود الاتحاد عربستان شد.

در اين ديدار والنتين کوالنکو داور ازبکستاني در نيمه اول يک پنالتي کاملا مشکوک به سود الاتحاد گرفت و همين موضوع منجر به گل اول ميزبان شد.

از همين رو باشگاه پرسپوليس قصد دارد اعتراض خود را نسبت به نحوه قضاوت اين داور ازبکستاني به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارائه کند.

رويانيان مديرعامل پرسپوليس با اعلام اين خبر گفت: به زودي اين کار را انجام خواهيم داد و اعتراض‌مان را به کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام خواهيم کرد.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 10:36 :: توسط : h.m

تيم ملي فوتسال ايران در 11 دوره گذشته مسابقات فوتسال قهرماني آسيا چهره يک قهرمان بلامنازع را داشته که 10 بار جام قهرماني را بالاي سر برده و صاحب رکوردي دست نيافتني است.



دوازدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا از روز جمعه در دبي امارات آغاز مي‌شود، با رقابت 16 تيم از بهترين‌هاي آسيا که سرآمد همه آنها ايران است. فوتسال ايران با دستيابي به 10 قهرماني در 11 دوره گذشته مسابقات فوتسال قهرماني آسيا آماري دست نيافتني از خود برجاي گذاشته است. تنها نقطه تاريک در کارنامه آسيايي فوتسال ايران بسنده کردن به عنوان سومي قاره کهن در هشتمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسياست که با شکست مقابل ژاپن در نيمه نهايي رقم خورد. در ديگر دوره‌ها ايران قهرمان مطلق آسيا بوده و بالاتر از ديگر کشورها.  



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 17:24 :: توسط : h.m

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 91685
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان