لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام , :: 16:9 :: توسط : h.m

65446 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:طنز جالب, :: 17:37 :: توسط : h.m


.
یه زمانی توو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم
که : تو اجازه بگیر برو بیرون منم ۲دقیقه دیگه میام!
بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو
من که حلالشون نمی کنم!
. .
یه عده‌ای هستن که بعد از شنیدن درد دل شما سرشون‌ رو تکون میدن
و خیلی جانسوز میگن: می‌فهمم، می‌فهمم . . .
ولی به جون خودم عمرا اگه فهمیده باشن!
.
.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:اس ام اس های خنده دار, :: 17:6 :: توسط : h.m

عید مبعث :

به امر رب خود لبیک گوییم ، به همراه ملائک جمله گوییم ، سلام و رحمت حق بر
 محمد ، اللهم صل علی محمدوآل محمد .


   


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:اس ام اس, :: 16:57 :: توسط : h.m

عید مبعث :

تویی هم مصطفی و هم محمد تو را در آسمان نامند احمد
تو کانون صفا مرد یقینی تو عین رحمه للعالمینی
عید مبعث بر تمام مسلمانان مبارک باد


   


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,عید مبعث, :: 16:49 :: توسط : h.m

 
خواند زبان دلم ثنای محمد(ص)
ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)
دیده دل، جام جم به هیچ شمارد
سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)
عید مبعث بر همگان مبارک


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:sms,عید مبعث, :: 16:45 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Piroozi-1391-03-28.jpg 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:روزنامه پیروزی 28 خرداد 1391, :: 12:11 :: توسط : h.m

فردوسی حکیم بزرگ ایرانی که همه قبولش دارن میگه:

که پیش زنان هرگز راز مگوی ، چو گویی ، سخن بازیابی به کوی !

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 12:8 :: توسط : h.m

«شهادت امام موسي بن جعفر (عليهما السلام) هفتمين ستاره تابناک امامت و ولايت را به تمامي شيعيان حضرتش تسليت عرض مي كنيم»
آن حضرت فرمودند: علومی را که مردم به آن نیاز دارند در چهار چیز یافتم: نخست اين که پروردگارت را بشناسي (خداشناسي)، دوم اينکه بداني با تو چه کرده است (خودشناسي)، سوم اين که بداني از تو چه خواسته است (وظيفه شناسي) و چهارم اين که بداني چه چيز تو را از دينت بيرون مي برد (آفت شناسي)».
کافي ج 1 ص 50
 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 12:4 :: توسط : h.m

خبرگزاری فارس: استاد مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه ضمن بیان شباهت میان امام مهدی(عج) و حضرت موسی(ع) در نحوه ولادت، به تبیین ادله اثبات ولادت امام زمان(عج) پرداخت.



به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس در ادامه سلسله مباحث «مهدویت و انتظار» گفت‌و‌گوی مشروحی با حجت الاسلام والمسلیمن «مهدی یوسفیان» استاد مرکز تخصصی مهدویت و مؤلف کتاب‌های «امام مهدی در قرآن»، «طلوع خورشید»، «طلوع خورشید»، «غیبت امام مهدی»، «رخداد ظهوری» و «شرایط ظهور» انجام داده‌ایم که این هفته، بخش دوم آن تقدیم خوانندگان گرامی می‌شود:

چگونگی ولادت حضرت مهدی (عج)

یوسفیان در ابتدای بخش دوم سخنان خود گفت: در روایات متعددی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نقل شده است مردی از خاندان من ـ که دوازدهمین خلیفه و جانشین پس از من است ـ قیام خواهد کرد و با نابودی ظلم و ستم و برقراری حکومت الهی، عدل و راستی را در جهان خواهد گستراند.

وی گفت: فرمانروایان ستمگر عباسی براساس این روایات، به دنبال قتل و نابودی ایشان بودند و لذا مراقبت و سخت گیری زیادی نسبت به اهل بیت داشتند و حتی امام هادی علیه‌السلام و امام عسکری علیه‌السلام را به شهر سامرا منتقل کردند.

وی یادآور شد: روشن است که در چنین شرایطی، ولادت آن بزرگوار باید پنهانی و به گونه‌ای باشد که آسیبی به ایشان نرسد؛ از این رو ولادت ایشان به تولّد حضرت موسی علیه‌السلام تشبیه شده است.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 9:52 :: توسط : h.m


يعني بعد از اين همه سال آقاي فتح الله زاده تازه فهميده بمب ترکاندن خوب نيست؟ 

سايت باشگاه پرسپوليس: مهاجم سابق تيم پرسپوليس و تيم ملي که پاي تلويزيون نشسته بود و اظهارات فتح الله زاده را در برنامه ورزش و مردم شنيده مي گويد: من براي فتح الله زاده و باشگاه استقلال احترام زيادي قائلم و حتي يک بار گفته بودم او را وزير ورزش کنند اما امروز حرفهايي از وي مي شنوم که با رفتارهاي قبلي اش منافات دارد.

کريم باوي افزود: به قول معروف يا چنان نما که هستي يا چنان باش که مي نمايي. يکي از افرادي که بازار نقل و انتقالات را در سالهاي قبل دچار التهاب کرده و در رشد کاذب قيمت ها نقش زيادي داشت همين آقاي فتح الله زاده بود.

کريم باوي ادامه داد: او حرفي که زد شايد مي خواست شکسته نفسي کند يا به کنايه ديگران را مورد خطاب قرار دهد اما عين واقعيت در مورد خودش بود. همين که امروز مي گويد يک عمر به خاطر سکوها ستاره گرفتيم و به جوانان فرصت رشد نداديم عين واقعيت است.

شما نگاه کنيد همه اين سالها تا شنيدند يک بازيکن در راه پرسپوليس او را جذب کردند آن هم با قيمت بالا تا بگويند فلان بازيکن را از دهان شير بيرون کشيدبم. بالاخره دست بالاي دست هم بسيار است. يکي مثل رويانيان که من به عملکرد او هم نقد دارم مي آيد و بيشتر از تو پول مي دهد. آن وقت جالب است که کساني عليه او موضع مي گيرند که خودشان اين رويه غلط را باب کرده اند. سپاهان و استقلال در همه اين سالها چگونه بازيکن مي گرفتند؟ فتح الله زاده که چک شخصي مي کشيد با آدم امروزي که رويانيان را نقد مي کند فرق دارد؟ غير از اين است که امروز ديگر بمب افکن نيستي و بايد جور ديگري حرف بزني؟ اگر خود او سيد جلال و بنگر و ... را جذب کرده بود تا 6ماه مصاحبه مي کرد. اين واقعيت است و نبايد کسي ناراحت شود.

وي افزود: يعني بعد از اين همه سال آقاي فتح الله زاده تازه فهميده بمب ترکاندن خوب نيست؟ استقلال او چند تا جوان و پديده رو کرده؟ رويانيان اگر ستاره گرفته 5-6بازيکن تيم ملي جوانان را هم به خدمت گرفته. با خيلي از متخصصان فوتبال پايه هم در تعامل و مشورت است. شايد کارش را نتواند حتي آغاز کند اما همين که نشان داده به پايه ها توجه دارد ومي گويد اگر پايه ها خروجي مناسبي براي بزرگسالان نداشته باشند بايد تعطيل شوند نشان مي دهد درد را مي داند. تازه اين آدم يک سال نيست به فوتبال آمده. اما آقاي فتح الله زاده با سالها سابقه در فوتبال چه کرده؟ غيراز اين بود که ماجراي تيم هاي پايه او و استقلال و مسائل منفي آن در فصل قبل از ماجراي 11سپتامبر هم بيشتر سر وصدا کرد؟ خود ايشان در مصاحبه اي گفته بود من به رضا رجبي گفتم تيم هاي پايه هزينه هاي خودشان را تامين کنند. عاقبت اين ايده همان هياهوها و ادعاهايي مي شود که حسن روشن مطرح کرد و باشگاه هم با تغيير در راس آکادمي خود نشان داد خبرهايي بوده است. همين تيم چون سازندگي ندارد با رفتن مجيدي دچار آسيب مي شود يا به قول خودشان ناچارند لي لي به لالاي بازيکن معترض گذاشته و بازيکن سالاري را به اوج برسانند. غير از اين بود که خودشان گفتند تيم با مظلومي يک جام بگيرد خوب است و او مي ماند اما هيئت مديره بدون اجازه و هماهنگي با او رفتند منزل امير قلعه نوعي که دوست وهمبازي من بوده و موفق ترين مربي ايران هم به حساب مي آيد و نشان دادند جايگاه مديريت در استقلال کجاست؟ بياييد شعار ندهيم. مردم از اين رفتارها خسته شده اند.حرفهاي آقاي رسولي نژاد که از حرفهاي فتح الله زاده هم جالب تر است و انگار مدير باشگاه ملوان است و خودشان تا حالا خريدهاي سنگين نداشته اند.

باوي در پايان گفت: اين ها واقعيات فوتبال ماست. من رويه کنوني پرسپوليس را هم تاييد نمي کنم اما رطب خورده هم نمي تواند منع رطب کند. کسي بايد از رويانيان ايراد بگيرد که خودش اين شيوه را نرفته باشد.اين را بايد مدير عامل فجر سپاسي بگويد که 12سال ستاره ساخته و ديگران حاصل دسترنجش را برده اند و همين امسال هم براي رضاحقيقي آنها، پيشنهادهاي ميلياردي مي رسد. اين فوتبال با اين پول ها نابود مي شود.اين امر با مديراني که از ترس اخراج و برکناري دکان سازندگي را سه قفله کرده اند، دير وزود دارد اما سوخت و سوز ندارد چون به قول خود فتح الله زاده مديرها براي سکوها بازيکن مي خرند. اين فوتبال 5تا بازيکن 200ميليوني دارد و بقيه زير اين مبلغ بايد بگيرند اما خودتان را به ارقام نگاه کنيد تا همه چيز دستگيرتان شود. آيا اگر قرار بود از جيب شخصي هم خرج کنند اين پول ها را مي دادند؟همين است که تيم ملي مقابل قطر لنگ مي زند و ما کي روش را مقصر مي دانيم انگار او بازيکنانش را از پرتغال با خودش آورده.او بد، چرا تيم هايمان با مربي ايراني و خارجي در ليگ قهرمانان آسيا به جايي نمي رسند؟ خانه از پاي بست ويران است 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: 20:11 :: توسط : h.m

 .
دقت کردین هروقت یه خواب خوب میبینی صب پاشی یادت نمیاد
اما کافیه یه خواب ناجور ببینی ، تا شیش ماه تو مخته !
.
.شمام اینجوری میشین ؟
کافیه شماره های گوشیتون به فنا بره .
دهنتون سرویس میشه هردفه اس بیاد !
آپاندیستون رو میاره جلو چشتون تا بگه کیه
.
.
.
  با دوستم رفتیم برا اهدا عضو ثبت نام کردیم و این حرفا
آقا مارو جو گرفت هرچی بود تیک زدیم
خدا نکرده اگه اتفاقی بیوفته برام ، فقط پوستم میمونه
تو یه نایلون میارن در خونه تحویل میدن !
.
.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:اس ام اس, sms, :: 18:29 :: توسط : h.m

مهندسی معکوس !
سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقد غذا بی نمکه ؟
گفت اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا
گفتم هاااااا !
اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه !
خواستم خودت اعتراف کنی!
.

 .
.
میازار موری که دانه کش است!
در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده!
می توانید بیازارید
. .
فامیلمون معلّم بود. می گفت یه بار تو امتحان جغرافیا سؤال دادم:
“آیا می دانید طولانی ترین رود ایران چه نام دارد؟”
یه شاگرد هم تو ورقه اش نوشته بود “بله”.
پ.ن: نمره شو داده بود به بچه.
.

.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:اس ام اس توپ خنده دار, :: 20:20 :: توسط : h.m

یارو میره خونه بخره میپرسه ببخشید قبله هم داره?


&&&&&


فقط دهه شصتیا هستن که میتونن رابطه ی عاطفی بین خودکار بیک و نوار کاست رو درک کنن


&&&&&



همتون تنهایین…همراه اول دروغ میگه!! . . . . . ایرانسل


&&&&&



جدیدترین خبر از جهنم: هر دو تا شیر دستشویی داغه



&&&&& 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:لطیفه جذاب, :: 19:19 :: توسط : h.m

645465 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:جوک جدید تصویری, :: 19:5 :: توسط : h.m


بسياري از كارشناسان فوتبال خاورميانه بر اين باور هستند كه تقابل تيم‌هاي عربي با تيم ملي ايران در سال‌هاي اخير نشان داده است كه تيم ايران دچار يك استرس مضاعف براي گشودن دروازه‌‌هاي حريفان است.

برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني مختلف ورزشي عربي در منطقه از تساوي تيم قطر در مقابل ايران به هيچ عنوان تعجب نكردند.

نيل اسپورت گزارش داد: تيم ملي ايران نزديك به 30 كرنر، ضربه ايستگاهي و سانتر بر روي دروازه‌ تيم ملي قطر انجام داد، اما اغلب اين حملات در مرحله اول توسط بازيكنان قطري دفع شد و بايد گفت كه دقت در ارسال توپ براي مهاجمان در تيم ملي ايران حتي به 20 درصد هم نمي‌رسد.

نيل اسپورت بر اين اعتقاد است كه كاپيتان تيم ملي ايران در استراتژي مربي پرتغالي تيم ملي ايران گمشده بود. همچنين ساير شبكه‌هاي تلويزيوني منطقه با كم اثر بودن آندرانيك تيموريان از عصبانيت‌هاي علي كريمي كه در نيمه اول كم فروغ بود، تعجب كرده بودند.

اين گزارش مي‌افزايد: برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني عربي نيز از اشتباهات بازيكنان ايران در حفظ توپ و پاسكاري‌هاي خود نيز ياد كرده و از اين كه مربي در سطح كارلوس كي‌روش قبل از بازي با قطر از دشواري‌هاي روبرو شدن با اين حريف عربي سخن گفته است، نيز با تحليل‌هاي مختلف و البته تعجب برانگيز سخن گفتند.

در اين بين تلويزيون قطر نيز بي‌كار ننشسته و با انتقاد شديد از كنفدراسيون فوتبال آسيا از اين كه دو تيم عربي قطر و لبنان در گروه اول فشردگي سه بازي را تحمل كرده و به عنوان نمونه تيم قطر به فاصله سه روز از ديدار سنگين خود با كره جنوبي به ديدار تيم پرقدرت تيم ايران رفته است، به شدت انتقاد كردند.

شبكه‌هاي عربي نيز بار ديگر از سطح پايين تصويربرداري تلويزيون ايران براي پوشش مسابقات فوتبال نيز انتقاد كردند. 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب: شبکه هاي عربي , :: 12:21 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Perspolis-1391-03-24.jpg 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:روزنامه پرسپولیس 24 خرداد 1391, :: 12:19 :: توسط : h.m

 فارنت: تصور کنید قدم به ساختمانی می‌گذارید اما به جای اینکه وقتی وارد آسانسور شدید، به سمت بالارفته و نمایی وسیع از شهر و یا ساحل دریا دیده شود، به ۶۰ متری زیر آب ب‌روید و با ماهیانی که در آب جابجا می‌شوند روبرو ‌شوید! نه این یک فیلم یا رمان تخیلی اوایل قرن بیستم نیست و قرار نیست به یک پایگاه مخفی در اعماق آب بروید؛ این هتلی است که یک گروه طراح قرار است در دبی و در سواحل خلیج فارس به آن رنگ واقعیت ببخشند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:هتلی با 21 طبقه زیرآب, :: 12:2 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Piroozi-1391-03-24.jpg 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 12:1 :: توسط : h.m

فلش مموری‌ها کوچک هستند و اگر خوب مراقب آنها نباشید، به راحتی گم می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه حافظه فلش خود را رمزنگاری کنید تا اگر احتمالا آن را گم کردید و یا به هر دلیل به چنگ افراد ناباب افتاد، نتوانند به اطلاعات و فایل‌های درون آن دست پیدا کنند. 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:رمز‌گذاری فلش , :: 11:45 :: توسط : h.m

7525 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:روزنامه نود, :: 12:15 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Perspolis-1391-03-23.jpg 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:پرسپولیس , :: 12:14 :: توسط : h.m

435 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 12:11 :: توسط : h.m

  455

كروش آماده‌تر براي صعود


شاخص‌ترين چهره گروه A بدون شك كسي نيست جز كارلوس كروش. مردي كه فوتبال اروپا را با همه افتخارهاي رنگارنگش پشت سر گذاشت تا اين بار سفر به جام جهاني را با آسيايي‌ها تجربه كند. براي شمردن تفاوت‌هاي او با ديگر همتاهايش در گروه A انتخابي جام جهاني در آسيا كافي است سري بزنيم به تيم‌هايي كه كروش از آنها گذشته. تيم ملي پرتغال، تيم زير 20 ساله‌هاي پرتغال، اسپورتينگ ليسبون، مترواستارز، ناگويا گرامپوس ژاپن، تيم ملي امارات، تيم ملي آفريقاي جنوبي، منچستريونايتد و رئال‌مادريد. اين اما همه داشته‌هاي كارلوس كروش از مربيگري در فوتبال نيست و نمي‌شود كه افتخارهايش را ناديده گرفت. دو قهرماني جام جهاني با جوانان و يك قهرماني در اروپا با زير 16 ساله‌هاي پرتغال تنها بخشي از افتخارهايي است كه در كارنامه سرمربي پرتغالي تيم ملي نقش بسته. غير از آن، سه قهرماني ليگ برتر انگليس، يك قهرماني در FA كاپ، يك قهرماني در ليگ كاپ، يك قهرماني در جام يوفا و يك قهرماني در جام باشگاه‌هاي جهان را هم كروش با منچستريونايتد تجربه كرده. مثل قهرماني‌اش در سوپركاپ اسپانيا با رئال مادريد كه در سال 2003 رقم خورد و دو قهرماني در فوتبال پرتغال با اسپورتينگ ليسبون. همه اين افتخارها و تجربه‌ها كه شايد براي خيلي‌ها نقشي از يك رويا است، كفايت مي‌كند براي اينكه ايمان بياوريم به داشته‌هاي فكري كارلوس كروش و اميدوار بمانيم به موفقيت در رقابت‌هاي پيش‌رو و عبور آسان از جاده نه چندان همواري كه قرار است ما را برساند به دروازه فوتبال جهان در برزيل.


36 امتياز در كارنامه آسيايي كروش
بخشي از عمر فوتبالي كارلوس كروش اگرچه خيلي كوتاه، اما در قاره كهن سپري شده. بخشي كه برمي‌گردد به سال‌هاي 96 و 97 ميلادي و آن هم خالي از افتخار نبوده. كروش نخستين تجربه آسيايي‌اش را در ناگويا گرامپوس ژاپن از سر گذراند. از نوامبر 96 تا مه 97 و البته تنها در 6 بازي روي نيمكت اين تيم نشست كه حاصلش دو برد بود و 4 باخت. با اين همه ناگويا در جي ليگ دوم شد و قهرمان سوپركاپ و سانتوري كاپ ژاپن. بعد از آن، كارلوس كروش راهي غرب قاره شد تا سرمربيگري تيم ملي امارات را هم تجربه كند. حضور او در امارات يك سال طول كشيد و در اين مدت تيم ملي امارات 16 بار به ميدان رفت. از اين 16 بازي 8 تا را برد، 2 مساوي گرفت و 6 تاي ديگر را باخت. در واقع كارلوس كروش در تجربه 18 ماهه سرمربيگري‌اش در فوتبال آسيا – پس از حضور در ايران- از 22 بازي 36 امتياز گرفت تا خيلي هم با رقباي امروز تيم ملي غريبه نباشد.

كاسيموف و همه تجربه‌هاي آسيايي‌اش
براي هدايت ازبك‌ها، ميرجلال كاسيموف مثل هميشه بهترين گزينه است. مردي كه بازوبند كاپيتاني تيم ملي ازبكستان را هم سال‌ها بر بازو داشته و دوباره نشسته بر نيمكت همين تيم كه در بازي نخست با ايران، آبراموف را بالاي سر خود داشت. سرمربيگري را كاسيموف از سال 2007 آغاز كرد و جز هدايت بنيادكار و تيم ملي ازبكستان تجربه ديگري ندارد همراه با حضور در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان 2008 و قهرماني در ليگ و جام حذفي ازبكستان. همه افتخارهاي او برمي‌گردد به روزگار بازيگري‌اش.با اين همه كاسيموف و تيمش هم به اندازه قطر اميدوارند و نشسته‌اند به انتظار بازي رودررويي كه تعيين‌كننده سرنوشتشان است.

چوي كانگ هي در راه تجربه‌اندوزي
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:كارنامه مربيان گروه A , :: 18:59 :: توسط : h.m



نوري : هيچ بازيکني بدش نمي‌آيد با دنيزلي کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ولي بايد ابتدا تکليفم با ملوان مشخص شود .


محمد رويانيان در حال بستن تيمي قدرتمند براي ليگ دوازدهم است. پرسپوليس بازيکنان مطرحي جذب کرده و حالا مي کوشد دو، سه ستاره ديگر فوتبال ايران را جذب کند. پژمان نوري يکي از اين بازيکنان است که مورد توجه پرسپوليسي‌ها قرار گرفته است.

به گزارش گل، نوري که اين روزها از مصاحبه فراري است درباره ابهام‌هايي که اطرافش وجود دارد مي‌گويد: «هنوز درباره تيم فصل آينده‌ام تصميمي نگرفته‌ام. تمام تمرکزم روي بازي با قطر است اما مذاکره‌اي جدي با مسئولان پرسپوليس انجام نداده‌ام. مي‌خواهم اول تکليفم با باشگاه ملوان روشن شود و بعد درباره پيشنهادهايم تصميم بگيرم. قرار است ظرف امروز و فردا تکليف خريد ملوان توسط هدايتي مشخص شود. بعد از مشخص شدن تکليف مالکيت ملوان تصميم نهايي‌ام را مي‌گيرم.»

نوري درباره بازي دوباره زير نظر دينزلي در پرسپوليس مي‌گويد: «من سال‌ها شاگرد دنيزلي بودم و با پيراهن پرسپوليس بازي کردم. هيچ بازيکني بدش نمي‌آيد با دنيزلي کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ولي بايد ابتدا تکليفم با ملوان مشخص شود. اولويتم بازي در ملوان است اما به شرطي که تيم قدرتمندي بسته شود و تيم براي کسب سهميه آسيايي تلاش کند. به همين خاطر منتظر پايان بازي ايران- قطر هستم تا تيم آينده‌ام را انتخاب کنم.»

پژمان نوري روبه‌روي ازبکستان در پست دفاع چپ به ميدان رفت و بازي زيبايي ارائه داد. نوري درباره بازي مقابل قطر مي‌گويد: «بازي سختي پيش رو داريم. اصلا نبايد به شکست سنگين قطر مقابل کره جنوبي فکر کنيم. آنها به تهران مي‌آيند تا از ما امتياز بگيرند ولي بايد باهوش باشيم و اسير جنگ رواني عرب‌ها نشويم. اگر قطر را ببريم مي‌توانيم مقدار زيادي از راه صعود را طي کنيم. اميدوارم با حمايت تماشاگران خودي بتوانيم قطر را ببريم و شش امتيازي شويم.» 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:پرسپوليس, :: 18:22 :: توسط : h.m

بهترین کار این است که مشکلاتتان را برای مردم تعریف نکنید.
نیمی از آن‌ها علاقه‌ای به شنیدنش ندارند
و نیمی دیگر هم از شنیدن آن خوشحال می‌شوند . .
                                                                         سطر ها بسیار موثر هستند
چون به شما میفهمانند که :
نظم و ترتیب همیشه در اولویت است
سکوت معنی دار بهتر از کلمات بی معنی است . . .
                                                
كورش كبير:من براي متنفربودن ازكسانيكه ازمن متنفرند وقتي ندارم, زيرامن گرفتاردوست داشتن كساني هستم كه مرا دوست دارند                                                                                   دیشب که نمیدانستم برای کدام یک از درد هایم گریه کنم کلی خندیدم ..!!
صادق هدایت


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:اس ام اس های فلسفی جدید و با حال, :: 17:53 :: توسط : h.m

بنام خداوند جان خرد
هر کسی در اطراف خود بنگرد، تفاوت‌های فراوانی بین مردم می‌بیند. در این نوشته، می‌خواهیم به تفاوت‌های بین مردم با نگاهی وسیع‌تر نگاه کنیم و نشان دهیم که قرآن چگونه دید ما را از سطح دنیا به سطح حقایق جهان ارتقا می‌دهد.




مفهوم آخرت در قرآن کریم افق دید ما را وسیع می‌کند و دید ما را از ظاهر بینی و سطحی نگری، به دور اندیشی و عمیق نگری می‌کشاند.

روزی پیامبر صلی الله علیه و آله بعد از نماز جماعت صبح جوانی را در مسجد دید که حالات جسمی او به خاطر لاغری بدن و زردی رنگ، طبیعی به نظر نمی‌آمد. پیامبر حال او را پرسید:

- امروز صبح چطوری؟

- در حالت یقین هستم ای رسول خدا.

- هر چیزی نشانه ای دارد. نشانه یقین تو چیست؟

- ای رسول خدا، یقینم مرا غمگین کرده و شب زنده دار و روزه دارم کرده است و از دنیا و آنچه در آن است روی گردانم کرده است. گویا به عرش پروردگارم می‌نگرم که برای حساب برافراشته شده و من در بین مردمی هستم که برای حساب جمع شده‌اند و گویا بهشتی‌ها را می‌بینم که در بهشت بهره‌مند می‌گردند و همدیگر را می‌شناسند و بر پشتی‌ها تکیه می‌زنند و اهل آتش را می‌بینم که در آن عذاب می‌شوند و فریاد می‌آورند و گویا همین الآن صدای (شعله های) آتش را با گوش‌هایم می‌شنوم.


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 16:12 :: توسط : h.m

اگر جزو کسانی هستید که با گوشی خود زیاد ویدئو نگاه می کنند، HTC One X یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. صفحه نمایش 4/7 اینچی با کیفیت فوق العاده، پردازنده چهارهسته ای قدرتمند و ویدئو پلیر قوی با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری، بهترین تجربه تماشای ویدئو روی گوشی را برای شما به ارمغان می آورد. دوربین این گوشی توانایی فیلمبرداری Full HD p 1080 را دارد. از قابلیت های جدیدی که HTC به دوربین One X اضافه کرده این است که شما می توانید در حین فیلمبرداری، عکسبرداری کرده یا حتی از فیلم های گرفته شده، عکسبرداری کنید. 12352515 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:HTC One x, :: 16:3 :: توسط : h.m

0654651 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 11:42 :: توسط : h.m

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:روزنامه گل, :: 11:40 :: توسط : h.m


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:روزنامه نود, :: 11:23 :: توسط : h.m

125 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 10:5 :: توسط : h.m

ذکر سجده امام سجاد علیه السلام
 
طاوس بن کیسان یمانی، یکی از اصحاب بزرگ حضرت سجاد علیه السلام، می گوید: 
« شبی در مسجد الحرام وارد حجر اسماعیل شدم. امام سجاد علیه السلام وارد شد و به نماز مشغول شد. مدتی طولانی نماز خواند، سپس به سجده رفت. من با خود گفتم او مردی صالح از اهل بیتی نیکوکار است، حتماً به دعایش گوش فرا بدهم ببینم چه می‌گوید. شنیدم که در سجده فرمود:«عبیدک بفنائک، مسکینک بفنائک، فقیرک بفنائک، سائلک بفنائک »؛ ( بنده گوچک تو، وابسته به تو، نیازمند به تو، درخواست کننده از تو، در آستانه تو است. )
از آن پس هرگاه به ناراحتی و مشکلی برمی‌خوردم، این دعا را می‌خواندم و بدون استثنا مشکلم برطرف می‌شد.»

یوسف بن اسباط از پدرش نقل می کند که وارد مسجد کوفه شدم و دیدم جوانی با خدای خود مناجات می کند و در سجده خود می گوید: « سجد وجهی متعفراً فی التراب لخالقی و حق له »؛ ( صورتم خاک آلوده برای خالقش در سجده است و این خضوع و بندگی شایسته اوست. )
نزدیک‌تر رفتم و دیدم حضرت علی بن الحسین علیه السلام است.

و همچنین بنا بر نقل حضرت صادق علیه السلام از زبان یکی از غلامان حضرت سجاد علیه السلام « روزی امام به صحرا رفت و بر روی سنگی زبر به سجده افتاد. من ایستاده بودم و صدای بلند گریه امام را می شنیدم، و شمردم که هزار مرتبه گفت:«لا اله الاالله حقاّ حقاّ لا اله الا الله تعبداّ ورقا لا اله الا الله ایماناً و صدقاً... »؛ ( جز الله معبودی نیست و این را حق می دانم و بدان معترفم. جز الله معبودی نیست و این را در حالت بندگی کامل می گویم، جز الله معبودی نیست و این را بر اساس ایمان و راستی می گویم. ) 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 16:56 :: توسط : h.m

در شرایطی که در دنیای پی سی ویندوز یکه تاز میدان است و انصافاً علیرغم همه مشکلاتی که دارد در پشتیبانی عالی از انواع سخت افزارها کمبودی مشاهده نمی شود، در دنیای موبایل بلبشویی برپاست! اپل که طبق معمول برای خودش یک باغ زیبا و انحصاری ساخته است. باغی که در دنیای موبایل با سیستم عامل iOS واقعاً به لحاظ کارایی و پایداری زبانزد است اما سایر برندها دسترسی بدان ندارند. ویندوز موبایل هم که سیستمی است که علیرغم رشد خوبی که داشته کماکان در ابتدای راه است. در این میان امید میرفت که اندروید بر پایه لینوکس یک سیستم عامل خوب برای دنیای موبایل شود که نشد!

در اینکه اندروید در حال حاضر بهترین سیستم عامل موبایل به صورت باز است شکی نیست و مسلماً در آینده رشد خواهد کرد. اما آنچه مهم است مشکلاتی است که در کنار این توسعه در آن دیده می شود. قبلاً در مورد نا به سامانی اندروید از جمله روند تایید برنامه ها در گوگل پلی (اندروید مارکت) مطالبی نوشته بودم اما اکنون قصد دارم از زوایه دیگری به آن نگاه کنم. به روزرسانی اندروید.

میدانید که اندروید در زمان توسعه توسط گوگل به صورت نسبتاً خام از نظر کاربرد بر روی موبایل به عنوان firmware ارایه می شود. در واقع اندروید توسعه یافته توسط گوگل فاقد درایور سخت افزاری و همچنین تنظیمات اختصاصی هر گوشی است. در واقع هسته ارایه شده توسط گوگل توسط سازندگان برای هر گوشی اختصاصی شده و پس از تست به عنوان سیستم عامل تایید شده جهت دانلود کاربران آن گوشی یا تبلت خاص ارایه می شود.

خوب همین روند باعث شده که چندین مشکل پدید بیاید. اول اینکه به روزرسانیها توسط سازندگان دیر ارایه شوند و یا ارایه نشوند و دوم اینکه این کار به طور پیوسته انجام نشود. در واقع اکنون بر طبق آمارها در حالیکه حدود ۹ ماه از ارایه اندروید ۴ یا همان Ice Cream Sandwich در اکتبر ۲۰۱۱ میگذرد هنوز میزان توسعه آن در بین دستگاه های اندرویدی کاربران به زور به ۷ درصد میرسد! که واقعاً عدد پایینی است. این درحالی است که گوگل صراحتاً گفته است که هر دستگاهی که اندروید ۲٫۳ را اجرا کند بدون مشکلی اندروید ۴ را هم اجرا خواهد کرد به شرط آنکه سازنده فرمویر مناسب را طراحی و ارایه کند.

در کنار اینکه اندروید ۴ نیازمندی سخت افزاری بالاتری در قیاس با ۲٫۳ ندارد اما اغلب شرکتها از به روزرسانی به ۴ به دلیل صرفه جویی مالی و کاهش هزینه ها خودداری کرده اند تا جاییکه برخی کاربران تصور میکنند چون سخت افزار گوشی آنها توان کافی ندارد اندروید ۴ دریافت نکرده اند که تصور کاملاً غلطی است. این روند مسخره به روزرسانی وقتی جالبتر می شود که بدانید که به زودی اندروید بعدی با نام Jelly Bean نیز از راه خواهد رسید!

علاوه بر اینها عدم ارایه پیوسته به روزرسانیهای اندروید موجب شده است که در برخی موارد باگها نیز برطرف نشوند. برای مثال علیرغم ارایه اندروید ۲٫۳٫۷ کماکان اغلب دستگاه های نسل دوم اندروید با نسخه های ۲٫۳٫۳ تا ۲٫۳٫۶ کار میکنند. شاید برخی به روزرسانیها چندان مهم نباشند اما بالاخره کاربران در انتظار به روزرسانی مداوم هستند. به روزرسانی ناقص و با اشکال بر روی هر دستگاه نیز که گهگاه مشاهده می شود هم داستان جدایی دارد که مربوط به بی توجهی سازنده در Customize کردن اندروید برای آن دستگاه می شود7557


ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 11:55 :: توسط : h.m

سری جدید گوشی‌های لمسی آشا (Asha Touch) برای بازی و سفر به اینترنت در موبایل


این گوشی‌های لمسی جالب و رنگی مرور سریع اینترنت و بازی را برای میلیون‌ها نفر به ارمغان می‌آورند.

بانکوک،۶ ژوئن- نوکیا امروز با معرفی خانواده گوشی‌های معمولی Asha Touch گامی دیگر در راستای برقراری ارتباط یک میلیارد مصرف‌کننده بعدی به اینترنت برداشت و تجربه لمسی کامل را با قیمت‌های ارزان ارائه کرد. سه گوشی جدید با مدل‌های Nokia Asha 305،Nokia Asha 306 و Nokia Asha 311 خانواده موفق آشا را که در اکتبر ۲۰۱۱ برای اولین بار معرفی شد، توسعه می‌دهند. امروز ۱۰ گوشی خانواده آشا در بیش از ۱۳۰ بازار، انتخاب گوشی مطابق با سبک زندگی شخصی را برای جوانان و مصرف‌کننده اجتماعی فراهم می‌کند.  



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:سری جدید گوشی‌های لمسی, :: 11:23 :: توسط : h.m

 روزنامه خبر ورزشی 20 خرداد 1391            332211



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 9:54 :: توسط : h.m

ابرار ورزشی شنبه 20 خرداد 1391      http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_AbrarVarzeshi-1391-03-20.jpg



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:ابرار ورزشی شنبه 20 خرداد 1391 , :: 8:41 :: توسط : h.m


شرکت اپل سرانجام آیفون جدید خود را پس از ماه ها انتظار طی کنفرانسی که در Cupertino کالیفرنیا بر گزار شد،معرفی کرد.آیفون جدید اعلام شده برخلاف شایعات منتشر شده به نام آیفون۵ معرفی نشد و در این کنفرانس آیفون جدید اپل به نام آیفون ۴S لقب گرفت که مشخصان سخت افزاری آن نسبت به آیفون۴ ارتقا پیدا کرد و از نظر ظاهری نسبت به آیفون۴ تغییری ندا4545شته است.در واقع آیفون جدید اپل انتظارات دوستداران اپل را برآورده نکرد.در ادامه مشخصات و ویژگی های آیفون۴s معرفی می شود.

دارای پردازنده ۲ هسته ای قدرتمندی موسوم به A5 است که نسبت به آیفون قبلی دوبرابر سریعتر بوده و از نظر پردازش گرافیکی ۷ برابر سریعتر خواهد بود
دارای باطری قوی تر است که تا ۸ ساعت مکالمه دائمی،۶ ساعت مرور اینترنت،۹ ساعت WI-FI و۱۰ساعت پخش فایل ویدئویی به همراه ۴۰ ساعت پخش موزیک را دارست.
آیفون۴sاز تکنولوژی آنتن دهی های موسوم به GSM و CDMA استفاده می کند و به این معنی است که در هر نقطه از جهان آنتن دهی داشته و قابل استفاده خواهد بود هر چند به رفع مشکل آنتن دهی که در آیفون ۴ وجود داشت شاره ای نشده است.
دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی است که دارای رزولیشن ۲۴۴۸*۳۲۶۴است که ۶۰ درصد افزایش پیکسل به کیفیت بهتر تصاویر کمک می کند و از ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p HD پشتیبانی می کند.
اما قابلیت جدید و هوشمند به کاربرده شده در این مدل ،استفاده از تکنولوژی موسوم به siri است که به صورت بصری می توان گوشی را کنترل و فرامین را در قابل صدا ازدر خواست کرد. در واقع یک قابلیت تشخیص صدا در آیفون ۴s وجود دارد.
آیفون ۴s در سه رنج قیمتی ۱۹۹ دلار برای ۱۶ گیگ ،۲۹۹ دلار برای ۳۲ گیگ و ۳۹۹ دلار برای ۶۴ گیگ عرضه خواهد شد. 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:آیفون ۴S , :: 8:36 :: توسط : h.m

به نظر می رسد تصاویرجدیدی از آیفون جدید اپل که طبق گزارش ها در پاییز امسال معرفی خواهد شد، به بیرون درز کرده است.البته تصاویر لو رفته ممکن است که طرح نهایی آیفون بعدی اپل نباشد اما با خبرهایی که پیش از این درباره آن منتشر شده بود مطابقت می کند.در تصاویری که در سایت ۹to5mac از طریق شرکت uBreakiFix به دست آنها رسیده است آیفون بعدی اپل تغییرات زیادی نسبت به آیفون۴s خواهد داشت.1221 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:آیفون5, :: 8:20 :: توسط : h.m

امام باقر عليه السّلام فرمود: پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله اين آيه را قرائت كرد: وَ آخَرينَ مِنْهُمْ لَمّا يَلْحَقُوا بِهِمْ وَ هُوَ الْعَزيزُ الْحَكيمُ (62جمعه/3)
و [در ميان] ديگرانى از آنان كه هنوز به آنان نپيوسته‏اند، و اوست پيروزمند فرزانه.
(پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله براى تعليم و تزكيه) عده ديگرى برگزيده شده است كه به مؤمنين مى‏پيوندند و خداوند توانا و آگاه است.
شخصى به پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله عرض كرد: اينها چه كسى هستند؟
حضرت دست خود را بر شانه سلمان گذاشت و فرمود: -لو كان الايمان فى الثريا لنا لته رجال من هولاء-.
اگر ايمان در ستاره ثريا (پروين) باشد مردانى از طايفه همين سلمان به آن دست مى‏يابند. (1)

(1) - مجمع البيان، جلد 10، صفحه 284.




 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, :: 18:58 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 91669
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان