لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

 

 

کارلوس کروش: در اروپا برای سفر به شیراز تبلیغ می کنم/ دست های پشت پرده علیه ما توطئه کرده اند! / تخت جمشید متعلق به همه دنیاست

فوتبال ملی - دیدن بازی تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران بهانه ای بود تا کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای اولین بار به شیراز و استان فارس سفر کند.

نمایش اسلاید
 
 


 

مهدی بذرافکن / سرمربی پرتغالی تیم ملی یک روز قبل از این بازی وارد شیراز شد. اواز این فرصت نهایت استفاده را برد و از نقاط دیدنی استان فارس و شیراز دیدن کرد.
حافظیه،سعدیه،تخت جمشید،نقش رستم، پاسارگاد ، بازار مشیرو... همه باعث شدند تا کروش و همسرش مسحور شیراز شوند و با خاطره ای خوش این شهر را ترک کنند.
در این گفت و گو که با همراهی هوشنگ مقدس انجام شد کروش از زیبایی های شیراز، فوتبال این شهر، مسایل مختلف تیم ملی فوتبال، محرومیتش در بازی با قطر و... سخن گفت.
آنچه در ادامه می خوانید حاصل گفت و گوی نیم ساعته ما با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است.
سفر به شیراز را همه باید تجربه کنند
شیراز واقعا شهر زیبا و قشنگی است. مکان های تاریخی آن هر بازدیدکننده ای را مسحور خود می کند.
آرامگاه حافظ و سعدی، تخت جمشید، نقش رستم، پاسارگاد و سایر نفاط دیدنی شیراز واقعا برایم جالب و جذاب بود. به تمام کسانی که تاکنون به شیراز سفر نکرده اند توصیه می کنم حتما سری به این شهر بزنند و از حضور در آن لذت ببرند.
تخت جمشید متعلق به همه دنیاست
دو منطقه تاریخی در دنیاست که نمی شود کسی اسم آن را نشنیده یا درباره اش اطلاعاتی نداشته باشد؛ یکی آتن و دیگری تخت جمشید است.
مردم دنیا باید به تخت جمشید سفر کنند. اینجا را ببینند. تجربه کنند. اینجا نماد یک فرهنگ قدیمی و متمدن است. اینجا اصالت موج می زند.
با تمام احترامی که برای فارسی های عزیز قایل هستم اعتقاد دارم آنطور که باید از این مکان ارزشمند تاریخی محافظت نشده و این بنای تاریخی جای اهمیت بیشتری دارد.
تخت جمشید تنها متعلق به شیراز و ایران نیست. این مجموعه تاریخی متعلق به کل مردم دنیاست و به همین دلیل است که این مکان تاریخی نیاز به محافظت بیشتری دارد.
در آرزوی حافظیه و سعدیه
قبل از حضور در ایران نام حافظ و سعدی را شنیده بودم. خیلی دوست داشتم در آرامگاه های این دو شاعر حضور می یافتم. این مهم طی این سفرم انجام شد.
سعدیه و حافظیه جذابیت های خاص خود را دارند.
همه اروپایی ها شیراز را می شناسند
اغلب شهروندان کشورهای اروپایی با شهر شیراز آشنایی دارند. این شهر به واسطه برخورداری از شاعران مطرح و زیبایی های بی حد و حصر زبانزد مردمان کشورهای اروپایی است.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که یک نوع پرتقال به نام "کاستا" اصلا از شیراز به اروپا انتقال یافته و به نوعی پیوند درختان شیراز است که در میان کشورهای اروپایی طرفداران زیادی دارد.
در اروپا برای شیراز تبلیغ می کنم
راستش آن قدر شیراز را پسندیده ام که حتما تعریف این شهر را برای دوستان اروپایی ام خواهم کرد. اصلا خودم مردم اروپا را برای سفر به این شهر تشویق می کنم.
درهای تیم ملی بر روی همه بازیکنان ایرانی باز است
بارها اعلام کرده ام که درهای تیم ملی بر روی تمام بازیکنان ایران باز است. من بازیکنانی می خواهم که از جان و دل در خدمت تیم ملی باشند و بتوانند به تیم ملی کشورشان کمک کنند.
بازیکنانی که شجاع نیستند. بازیکنانی که نمی توانند تفکرات فردی خود را عوض کنند و در خدمت تیم ملی باشند قطعا در تیم من جایی نخواهند داشت، درهای تیم ملی بر روی چنین بازیکنانی بسته است.
در غیاب من تیم ملی ضربه نمی خورد
در بازی با قطر مرا بی دلیل محروم کردند. این موضوع اما دلیلی نمی شود که تیم ملی ضربه بخورد. من به کادر فنی تیم ملی اعتماد کامل دارم. فرقی نمی کند روی نیمکت باشم یا نه. قطعا ما برای پیروزی بر قطر وارد میدان خواهیم شد. چون هدف ما صعود به جام جهانی است.
خدا به من رسانده که چرا محرومم کردند
من از همه اهالی رسانه می خواهم تحقیق کنند که چرا مرا محروم کردند. شک نکنید دست هایی پشت پرده وجود دارد تا به تیم ملی ایران خیانت کنند و ضربه بزنند. خدا به من رسانده که چرا مرا محروم کرده اند. مجددا از ارباب جراید و رسانه ها می خواهم این مساله را ریشه یابی کنند در این صورت به نتایج جالبی خواهند رسید.


ارسال شده در تاریخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:ملی ایران, :: 11:29 :: توسط : h.m

 

 

در واکنش به اظهارات امیر قلعه نویی/ عادل فردوسی پور: مردم می فهمند که چه کسی در فوتبال ایران مافیا دارد35

لیگ برتر - فردوسی پور در برنامه نود نسبت به اظهارات امیر قلعه نویی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ پس از اظهارات امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی بازی با راه آهن که عادل فردوسی پور و عواملش را به دلال متهم کرد فردوسی پور امشب در برنامه نود از خودش دفاع کرد.او با پخش این کنفرانس مطبوعاتی از مردم خواست تا در این مورد قضاوت کنند.قلعه نویی پس از بازی با راه آهن گفته بود که اگر نود را از فوتبال ایران بگیرند،فوتبال مثل کشتی پا را فراتر از آسیا خواهد گذاشت.اما واکنش عادل به این اظهارات قلعه نویی:«جایگاه برنامه نود را اشخاص نمی توانند بگیرند.اگر دوستان فکر می کنند که با این حرف ها می توانند خللی در رسالت برنامه نود ایجاد کنند سخت در اشتباه هستند.مطمئنا این تهمت ها هیچ وقت به من نمی چسبد و هیچ تاثیری روی رسالت من نمی گذارد.»
او این را گفت و ادامه داد:«من در برنامه نود حقایق را می گویم که متاسفانه گاهی اوقات این حقایق به ضرر بعضی ها هست.پاک کردن صورت مسئله نمی تواند راه حل مناسبی باشد.من نه آدم دارم و نه آدم کش هستم.دوستان بهتر است به جای فرافکنی خودشان را اصلاح کنند.همه چیز کاملا مشخص است و مردم به خوبی می فهمند که چه کسانی در فوتبال ایران مافیا دارند.»
 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:برنامه نود, :: 8:19 :: توسط : h.m

گل محمدی: داور چهارم مي خواست همه را اخراج كند ؛ 6 امتياز گهر و سپاهان را مي خواهيم
سرمربی پرسپولیس گفت: «منظور من از شرايط فاجعه بار نیم‌فصل اول نبود، بلکه منظورم چند سال گذشته بود که این باشگاه هیچ‌گاه ثبات مدیریتی نداشته است.»
 

 یحیی گل‌محمدی پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس درباره دلیل اخراجش در بازی روز گذشته مقابل نفت تهران اظهار داشت: «به داور چهارم چیز خاصی نگفتم. به نظر می‌رسید او قصد داشت اکثر بچه‌های روی نیمکت را اخراج کند. من نه حرفی زدم نه توهینی به داور کردم. فکر می‌کنم این اولین اخراج من بود. فیلم بازی را دوباره مشاهده کردم و معتقدم خطای انصاری‌فرد اصلا خطا نبود. کریم توپ را گرفت و اگر داور خطای وی را نمی‌گرفت در موقعیت ضدحمله بودیم. به همین دلیل از تصمیم داور عصبانی شدم. در صحنه‌ای هم که آفساید انصاری‌فرد گرفته شد متوجه نشدم که آفساید بود یا نه.»


سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض به داوری‌ها عنوان کرد: «صحبت‌های زیادی در این مورد شده اما گوشی کسی بدهکار نیست.»


گل‌محمدی درباره اینکه پرسپولیس دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد اظهار داشت: «از اول هم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ امیدی نداشتیم، البته هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و اگر بازی با گهر را ببریم تا رده ششم بالا خواهیم آمد و از بار روانی انتهای جدول رها می‌شویم. با یک برد مشکلات حل می‌شود به خصوص اگر 6 امتیاز بازی با گهر و سپاهان را بگیریم از نظر روحی و روانی بسیاری از نگرانی‌های ما برطرف می‌شود.»


وی درباره استفاده نکردن از حسین ماهینی و غلامرضا رضایی که مقابل لبنان ذخیره بودند، گفت: «قبل از بازی با نفت چهار روز در اردوی کردان بودیم و این دو بازیکن مانند سایر نفرات ملی‌پوش همراه ما نبودند. بنابراین ترجیح دادیم جهت هماهنگی بیشتر از بازیکنانی که در اردو بودند استفاده کنیم. این استراحت هم برای ماهینی و هم برای رضایی خوب بود تا برای بازی‌های آینده آماده‌تر شوند.»


گل‌محمدی در این باره که حضور ماهینی می‌توانست از ناهماهنگی‌های خط دفاعی پرسپولیس کم کند گفت: «ناهماهنگی‌هایی داشتیم و انتظارات برآورده نشد. شاید به این دلیل که شرایط اردو بسیار سخت بود و بدن بازیکنان به دلیل این اردوی دشوار سنگین شده بود اما در بازی‌های آینده به طور قطع وضعیت بدنی بازیکنان ما بهتر می‌شود.»


سرمربی پرسپولیس درباره عمکرد مهاجمان این تیم خاطرنشان کرد: «بازیکنان خوبی در خط حمله داریم که هر کدام برای خود وزنه‌ای هستند و باید با کیفیت بیشتر برای آنها ایجاد موقعیت کنیم. این بازیکنان هم باید به خودشان بیایند. ما دیگر کار بیشتری نمی‌توانیم انجام دهیم جز آنکه با آنها اختصاصی تمرین کنیم.»


گل‌محمدی درباره عملکرد ولاتکو گفت: «او در بازی اول بسیار خوب بود. همیشه نخستین بازی برای بازیکنان دشوار است اما او عملکرد خوبی داشت و گل قشنگی به ثمر رساند.»


وی درباره اینکه گفته بود پرسپولیس را در شرایط فاجعه‌باری در اختیار گرفته، اظهار داشت: «منظور من نیم‌فصل اول نبود، بلکه منظورم چند سال گذشته بود که این باشگاه هیچ‌گاه ثبات مدیریتی نداشته است.»


سرمربي پرسپوليس درباره بازی ایران و لبنان گفت: «پیروزی بر لبنان برد روحیه بخشی بود و فکر کنم بازیکنان ما از نظر روحی و روانی نسبت به بازی‌های قبلی راحت‌تر بودند. درست است که لبنان تیم ضعیفی بود و ما پنج گل زدیم اما شکل بازی تیم ملی بهتر شده بود. نفرات بیشتری در حمله داشتیم و من به بازی های آینده تیم ملی بسیار امیدوار شدم.»

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:سرمربی پرسپولیس, :: 17:21 :: توسط : h.m

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان باید به خودشان بیایند مساوی برای تیمی مثل پرسپولیس خوب نیست.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، گفت:بازیکنان پرسپولیس باید به خودشان بیایند و انتظار هواداران را برآورده کرده و بدانند که مساوی مقابل حریفان فایده‌ای ندارد. باید برای کسب جایگاه خوب در جدول رده‌بندی بازی‌های باقیمانده را با پیروزی به پایان برسانند.وی افزود: درست است که پرسپولیس در سه بازی اخیر مقابل تیم‌های اول،سوم و پنجم جدول رده‌بندی به تساوی دست یافته اما تیمی که امتیازات زیادی را از دست داده برای جبران مافات و بالا رفتن در جدول رده بندی باید در بازی‌های باقی مانده مقابل حریفان به برتری دست یابد. اینمساوی‌ها نمی تواند برای کسب جایگاهی در خور شأن پرسپولیس، تاثیر گذار باشد.وی ادامه داد: برای ما لیگ و جام حذفی نباید فرق چندانی داشته باشد این تصور که تمام تلاش خود را در جام حذفی به کار بگیریم و به همینواسطه از کسب مساوی در لیگ راضی باشیم، تصور اشتباهی است. انتظار ما از برخی بازیکنان همچنان برآورده نشده است. ما همه امکانات و شرایط را فراهم کردیم که پرسپولیس در جمع برترین‌ها باشد ولی برخی بازیکنان هنوز به خودشان نیامده‌اند و نتوانسته‌اند، همان بازیکنی باشندکه همه از آنها انتظار دارند.رویانیان خاطر نشان کرد: اینجا پرسپولیس است و همه ما باید احساسمسئولیت بیشتری کرده و پاسخگوی30 میلیون هواداری باشیم که عملکردما را زیر ذره‌بین دارند. واقعا برخی بازیکنان هرگز در حد و انتظار و توان خود ظاهر نشدند.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: بنده در اردوی کرج و حتی قبل از آن مطالب زیادی را به طور مفصل با اعضای تیم در میان گذاشتمو از حرف‌های خودم بر نمی‌گردم. ما همه کاری کردیم تا پرسپولیس آنتیمی باشد که هواداران می‌خواهند. ولی از دست رفتن امتیازات نباید به یکعادت بد تبدیل شود. کادر فنی باید این موضوع را بررسی کند که چرا برخی بازیکنان در حد انتظار ظاهر نمی‌شوند و با وجود حمایت‌های کادر فنی، مدیریت و حتی هواداران نتوانستند به خودشان بیایند. قطعا یک جای کار اشکال دارد و ما دیگر دستروی دست نگذاشته و باید برای برآورده کردن انتظارات هواداران هر اقدامی که به نفع تیم است، را انجامدهیم.رویانیان، تاکید کرد: جام حذفی برای ما مهم است ولی به همان اندازه لیگ برای ما اهمیت دارد. پرسپولیس باید از این وضعیت خارج شود و در لیگ به جایگاهی برسد که در شأن هوادار است. برای بالا رفتن در جدول لیگ سه امتیاز هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد و دیگر فرصتی برای جبران باقی نمی ماند. اما باید حریفانرا ببریم و صعود چشمگیری در لیگ داشته باشیم. تیم پرسپولیس با شروع نیم فصل دوم نشان داد که پتانسیل غلبه کردن بر حریفان را دارد.وی متذکر شد: نفت تهران چهار بازی اخیرش را برده ولی ما در جام حذفی به برتری پر گل مقابل ملوان ونفت دست یافتیم. پس چرا باید در لیگ این گونه بوده و به مساوی راضی شویم و فقط یک امتیاز عاید تیم شود؟ این تصور غلط به وجود می آید که چون نباخته ایم خوب است. این تفکر اشتباه است. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس باید در بازی های آینده فقط برای برد بازی کند. پرسپولیس می‌تواند فاصله امتیاز باحریفان را کم کرده و تفکر تیم باید این باشد که در جام حذفی برای قهرمانی بازی کنیم و در لیگ برتر برای کسب سهمیه آسیایی. شان و جایگاه پرسپولیس این نیست که در اینجای جدول رده بندی باشد بازیکنانباید با تمام وجود در لیگ به میدان بروند و بدانند که کسب مساوی با باخت فرق‌اش یک امتیاز است.رویانیان در پایان گفت: از اول فصل تاکنون سعی کردیم همه امکانات و شرایط را فراهم کنیم و حتی به هنگام باخت ها خودمان را سپر کردیم و پاسخگوی رسانه‌ها و هواداران شدیم. ما همه گونه حمایتی از بازیکنان کرده‌ایم. از نظر مالی، رفاهی و پاسخگویی به افکار عمومی گرفته تا سایر مسایل که نمی‌خواهم آنها را بازگو کنم اما برخی بازیکنان هنوز به خودشان نیامده‌اند...


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 17:8 :: توسط : h.m

 


ليونل مسي قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را تا ژوئن 2018 تمديد کرد.


 به نقل از سايت رسمي باشگاه بارسلوناي اسپانيا، ليونل مسي مهاجم آرژانتيني اين تيم و دارنده توپ طلاي 2009 تا 2012 عصر امروز قرارداد خود را با بارسلونا تا 30 ژوئن 2018 تمديد کرد.

در مراسم تمديد قرارداد مسي، ساندرو روسل رئيس باشگاه، خوزه ماريا بارتومو معاون وي و زوبي زاره‌تا مدير ورزشي بارسلونا حضور داشتند.

ليونل مسي پيش از اين تا ژوئن 2016 با بارساونا قرارداد داشت که امروز 2 سال ديگر به مدت قرارداد خود افزود و آن را تا 30 ژوئن 2018 تمديد کرد.

بدين ترتيب اعجوبه آرژانتيني خط حمله بارسلونا تا پايان قرارداد خود در بارسلونا 31 ساله خواهد شد.

ارسال شده در تاریخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:لرستان,لیونل مسی, :: 10:45 :: توسط : h.m





ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 11:13 :: توسط : h.m

 
گل محمدي خيلي خيلي به من كمك كرده تا در تيم جا بيفتم. يحيي واقعا يك جنتلمن است و به من كمك كرد تا زودتر در شرايط مطلوب قرار بگيرم

ماركو پروويچ ، هافبك چپ پاي پرسپوليس خيلي زود در تركيب اين تيم جا افتاد و به يك مهره سرنوشت ساز در پرسپوليس بدل شد.

پروويچ كه كمتر مصاحبه مي كند در گفتگو با سايت گل به سوالات مختلف پيرامون حضور در پرسپوليس پاسخ داده كه از نظرتان مي گذرد.

ضمن اينكه بايد از مديربرنامه هاي پروويچ هم تشكر كرد كه براي انجام مصاحبه ما را ياري كرد.

 _ الان چند وقت از حضورت در پرسپوليس مي گذرد. آيا تصوري كه از بازي در اين تيم داشتي به حقيقت پيوسته ؟ دقيقا درست از آب در آمده. پرسپوليس يك تيم بزرگ با هواداران پرشور و دوست داشتني است كه من از بازي در اين تيم لذت مي برم.

قبل از بازي براي پرسپوليس تصور مي كردم كه اين تيم بزرگ است و با شخصيت در آسيا . اين تصورم هم درست از آب در آمد و من حالا افتخار مي كنم كه در پرسپوليس هستم و حضور در اين تيم مطرح آسيايي را تجربه مي كنم.

_ تو خيلي زود با بازيكنان پرسپوليس هماهنگ شدي و در تركيب اين تيم جا افتادي. دليلش چه بود؟ به خاطر اينكه من يك بازيكن حرفه اي هستم و در تيمهاي بزرگ بازي كردم. يك بازيكن حرفه اي بايد خيلي زود خودش را با شرايط وفق دهد.
ضمن اينكه بازيكنان پرسپوليس هم خيلي خوب از من استقبال كردند و باعث شدند در تركيب پرسپوليس جا بيفتم.
البته بايد از يحيي گل محمدي هم حرف بزنم و تشكر كنم. او خيلي به من كمك كرد تا سريعتر با تيم خو بگيرم.

 _ بيشتر با كدام بازيكنان پرسپوليس ارتباط داري؟ با محسن بنگر، سيدجلال حسيني، علي كريمي، كيا و محمد نوري و نيلسون راحت ترم. چون آنها انگليسي بلدند و با من ارتباط برقرار مي كنند.

_ با كدام بازيكن مشهور خارجي همبازي بودي يا با او هنوز هم در ارتباط هستي؟ با خيلي از بازيكنان.مثلا پارسال درليگ امريكا روبروي بكام بازي كردم و يك- صفر برديم. اتفاقا من تك گل برتري تيمم را زدم.
اگر بخواهم يك مثال بزنم ميركو ووچينيچ را مي گويم كه الان در يوونتوس بازي مي كند. من و ميركو در تيم زير 23 ساله هاي مونته نگرو همبازي بوديم و هنوز با هم در ارتباط هستيم.

 _ اوقات فراغتت را در تهران چطور مي گذراني؟ بيشتر با مدير برنامه هايم هستم. براي خوردن غذا به رستوران مي روم و سعي مي كنم مناطق ديدني تهران را ببينم.
ضمن اينكه خيلي خانواده دوست هستم و اميدوارم همسرم و دو فرزندم زودتر بتوانند به ايران بيايند تا در كنارم باشند.

 _ به نظر مي رسد كاملا يك پا هستي و از پاي راستت كمتر استفاده مي كني. خودت اين موضوع را قبول داري؟ قبول ندارم واقعا. وقتي فوتبال چپ پاها را مي بينيد فكر مي كنيد آنها يك پا هستند و فقط از يك پاي خود استفاده مي كنند اما اگر دقت كنيد اينطور نيست.
من دربازي با فولاد با پاي راست يك موقعيت تك به تك براي پولادي درست كردم. درست است پاي چپ، پاي تخصصي ام است اما با پاي راست هم مي توانم بازي كنم و به توپ ضربه بزنم.

_ بيشتر پاس گل مي دهي تا اينكه گل بزني. دليلي دارد؟ من سعي مي كنم وظيفه ام را درزمين انجام بدهم. فقط تلاش مي کنم و اميدوارم كه تيممان زودتر گل بزند.
حالا فرقي ندارد اين گل را من بزنم يا يك بازيكن ديگر. مهم موفقيت تيم است كه خوشحالم اين اتفاق در حال رخ دادن است.

_ حضور مهرداد پولادي در سمت چپ خط دفاعي و پشت سرتو چقدرباعث شده با خيالي آسوده به فكر نفوذ باشي؟ خيلي زياد. خوشحالم كه دو چپ پاي خوب مثل فشنگچي و پولادي در دفاع چپ پرسپوليس بازي مي كنند.
آنها بازيكنان خوبي هستند، هم فشنگچي و هم پولادي. ما مي توانيم سمت چپ را از اين كه هست قوي تر كنيم و روزهاي سختي را براي رقبا رقم بزنيم.

 _كار كردن با يحيي گل محمدي چطور است؟ گل محمدي خيلي خيلي به من كمك كرده تا در تيم جا بيفتم. يحيي واقعا يك جنتلمن است و به من كمك كرد تا زودتر در شرايط مطلوب قرار بگيرم.
او رفاقت را در تيم بوجود آورده و اميدوارم با تكيه به اين يكدلي بتوانيم روزهاي خوبي را براي هواداران رقم بزنيم.

 _ ليگ ايران از نظر تو در چه سطحي قرار دارد؟ ليگ ايران خيلي خوب است . يك ليگ قوي و فيزيكي محسوب مي شود. ضمن اينكه بازيكنان تكنيكي خوبي هم دارد اما نقطه ضعف ان زمين هايي است كه براي برگزاري بازي هاي ليگ در نظر گرفته مي شود.
به جز 2،3 زمين بقيه زمين ها كيفيت چنداني ندارند و نمي شود فوتبال با كيفيتي را روي آنها انجام داد.

_ براي فصل بعد در پرسپوليس مي ماني؟ چرا كه نه. اميدوارم قراردادي به من پيشنهاد شود كه بمانم. قرارداد من تا تابستان است و قلبا دوست دارم در پرسپوليس بمانم.

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:شجره سادات, :: 11:9 :: توسط : h.m

 

به گزارش فارس، محسن قهرماني داور دربي هفتاد و ششم به همراه حسين عسگري و ميرزابيگي وارد زمين بازي شد. يک ماشين مخصوص او را تا تونل ورزشگاه اسکورت کرد.

* دوربيني که مخصوص معاونت اجتماعي نيروي انتظامي بود از افراد و ماموران حاضر در ورزشگاه مصاحبه مي‌کرد.

* بارها روي اسکوربورد ورزشگاه نوشته شد که به داوران احترام بگذاريد.

* ماموران نيروي انتظامي از حضور تماشاگران بر روي ديوارها و سکوها خودداري مي‌کردند و براي اين امر خودشان روي سکوها مستقر شدند.

* تماشاگران در طبقه دوم ورزشگاه ايستاده هستند.

* علي فتح‌الله‌زاده به همراه سيد مهدي علوي معاون فرهنگي باشگاه استقلال پيش از آغاز مسابقه به امامزاده صالح رفتند.

* استقلالي‌ها ساعت 13:25 وارد ورزشگاه شدند. پس از ورود آنها امير قلعه‌نويي مورد تشويق قرار گرفت.

* صداي سامي يوسف و همچنين آهنگ محمد رسول‌الله در ورزشگاه پخش شد.

* دوربين‌هاي مخصوص روي تورهاي دروازه‌ها نصب شد.

* از تماشاگران حاضر در ورزشگاه دعوت به عمل مي‌آمد که در راهپيمايي 22 بهمن شرکت کنند.

* در اسکوربورد ورزشگاه از حوزه علميه قم، سردار عرب‌سرخي فرمانده نيروي انتظامي و همچنين معاونت شهرداري منطقه 22 تقدير شد.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از ساعت 15 آغاز خواهد شد.

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 14:34 :: توسط : h.m

گزارش فيفا از داربي 76


سايت فدراسيون بين‌المللي فوتبال در گزارشي از شهرآورد 76 پايتخت ضمن مصاحبه با افشين قطبي به بررسي بزرگ‌ترين شهرآورد آسيا پرداخت.


به گزارش ايسنا، در اين گزارش درباره شهرآورد استقلال و پرسپوليس که تا کمتر از دو ساعت ديگر در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود، آمده است: "ليگ برتر فوتبال ايران به هفته‌ بيست‌وسوم خود مي‌رسد. جايي که استقلال صدرنشين، ميزبان تيم ميانه جدولي پرسپوليس است. اين بازي هفتادوششمين شهرآورد تهران است که همه چشم‌ها را در روز جمعه به خود معطوف کرده است.

در بين تمام بازي‌هاي حساس در آسيا استقلال و پرسپوليس هميشه بازي متفاوتي در اين قاره محسوب مي‌شود. هر دو تيم از برترين‌ تيم‌هاي فوتبال ايران هستند که از وجود 90 هزار تماشاگر در استاديوم آزادي براي بازي‌هايشان سود مي‌برند و هر دو تيم به هواداران گسترده خود در پايتخت و خارج از آن افتخار مي‌کنند.

از سال 1968 که سرآغاز شهرآورد استقلال و پرسپوليس بود، اين بازي به سرعت به شهرآورد بزرگ ايران تبديل شد و تمام مردم ايران حساسيت بالاي اين ديدار را درک کردند. بازيکنان بزرگ زيادي نيز در اين ديدار حضور داشتند؛ براي مثال علي پروين 20 بار در برابر رقيب ديرينه خود به استقلال رفته است. حسين کلاني آقاي گل جام ملت‌هاي 1972، علي دايي برترين گلزن رده ملي فوتبال جهان و کريم باقري، اسطوره‌ هميشگي فوتبال ايران با حضور خود در اين ديدار اهميت اين بازي را بالا برده‌اند.

افشين قطبي، سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران و پرسپوليس قبل از اين شهرآورد در گفت و گو با سايت فيفا درباره بازي استقلال و پرسپوليس گفت: قرمز برابر آبي يکي از شهرآورد‌هاي تاريخي، رنگارنگ و هيجان‌آور در آسيا است. اين شهرآورد معنا و مفهوم اجتماعي، فرهنگي و ورزشي زيادي براي هواداران فوتبال نه تنها در ايران که در سراسر جهان دارد.

قطبي که آخرين بار پرسپوليس را در فصل 2008 – 2007 به قهرماني در ليگ ايران رساند و اکنون هدايت شيميزو اسپالس ژاپن را بر عهده دارد، ادامه مي‌دهد: انتظار دارم بازيکنان دو تيم با انگيزه، هوش و روحيه بالا بازي کنند. در شهرآورد نکته حائز اهميت سازماندهي مناسب، حفظ آرامش و تمرکز بالا است.

آمار و بازيکنان اصلي:

از لحاظ آمار، استقلال تاکنون 24 و پرسپوليس 18 شهرآورد را به سود خود به پايان برده و 33 باز نيز دو تيم با تساوي به کار خود پايان داده‌اند. به همين خاطر استقلالي‌ها انگيزه بيشتري دارند و به کسب نتيجه‌ در اين ديدار خوشبين‌تر هستند. آنها در پنج بازي گذشته بدون شکست بودند و تنها يک گل در پنج بازي اخير خود دريافت کرده‌اند و اکنون در صدر جدول ليگ برتر ايران با يک امتياز بالاتر از تراکتورسازي در صدر جدول قرار دارند. اين تيم چهار امتياز بالاتر از فولاد و پنج امتياز بيشتر از سپاهان، مدافع عنوان قهرماني دارد. البته سپاهان يک بازي کمتر را نسبت به استقلال در پرونده‌ خود دارد.

آرش برهاني، مهاجم استقلال نيز توانسته است با زدن 90 گل بهترين گلزن تاريخ استقلال شود.

در آن سو پرسپوليس در چهار بازي اخير خود به دو پيروزي و دو تساوي دست پيدا کرده است تا در بين هجده تيم در رده نهم جدول قرار داشته باشد. اين در حالي است که در فصل گذشته پرسپوليس در رده دوازدهم جدول قرار گرفت و فصل را با اين عنوان به پايان رساند. بازيکنان پرسپوليس اميدوار هستند تا روند رو به رشد بازي‌هاي اخير خود را با پيروزي در اين ديدار ادامه دهند.

انتظار مي‌رود آرش برهاني و فرزاد حاتمي در ترکيب استقلال روز درخشاني برابر پرسپوليس داشته باشند و دروازه‌بان ملي‌پوش (سابق) اين تيم مهدي رحمتي نيز از بازيکنان مهم استقلال در شهرآورد خواهد بود.

پرسپوليس نيز که آقاي گل فصل قبل، کريم انصاري‌فرد را با 21 گل زده براي سايپا امسال در ترکيب خود مي‌بيند، اميدوار است که بتواند به کمک او به پيروزي برسد؛ اگر چه علي کريمي، هافبک با سابقه پرسپوليس در اين ديدار غايب است، اما مهدي مهدوي‌کيا به اين بازي مي‌رسد و اميدوار است که در اين بازي عملکرد خوبي داشته باشد.

وقتي از افشين قطبي درباره پيش‌بيني خود از نتيجه‌ بازي استقلال و پرسپوليس سوال شد، قطبي سري تکان داد و افزود: هر دو تيم بازيکنان با کيفيت و تجربه بالايي را براي تاثيرگذاري در اين ديدار در اختيار دارند. بنابراين صرف نظر از اين نتيجه‌ اين بازي مي‌تواند مثل هميشه زيبا از آب در آيد."

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 14:8 :: توسط : h.m

دوست دارم شادي هواداران پرسپوليس را ببينم


بازيکن سابق تيم ايتاليا گفت: امروز به خاطر هواداران پرسپوليس اينجا هستم و دوست دارم شادي آنها را ببينم.


به گزارش فارس، فرانکو باره‌سي که به دعوت باشگاه پرسپوليس براي تماشاي دربي 76 به ايران سفر کرده است، صبح امروز در نشست خبري که در هتل آزادي برگزار شد، در خصوص سفرش به ايران گفت: خيلي خوشحالم که براي اولين بار به ايران آمدم. از رويانيان به عنوان مدير عامل باشگاه تشکر ويژه‌اي دارم از اينکه حضورم در ايران با برگزاري دربي بزرگ اين کشور مصادف شده است، هيجان زده هستم.

وي با بيان اينکه چيزي که مشاهده مي‌کنم باور کردني نيست، افزود: فکر مي‌‌کنم هواداران ايراني هميشه دوست دارند از لحاظ شور و اشتياق بهترين باشند و خودشان را نشان دهند و مطمئنا اين عشق و علاقه هر جايي پيدا نمي‌شود.

باره ‌سي در خصوص فوتبال ايران گفت: فوتبال شما در حد بين‌المللي بالايي نيست چرا که هنوز دانش فوتبال حرفه‌اي در آن پياده نشده است.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري در خصوص اينکه کدام يک از بازيکنان ايراني را مي‌شناسد، گفت: مهدي مهدوي‌کيا و علي کريمي را مي‌شناسم چون اخبار آنها همواره در اروپا منتشر مي‌شود و از آن موقع با چنين بازيکناني آشنا شدم البته رحمان رضايي هم در اروپا بازي مي‌کرد و او را مي‌شناسم. ضمن اينکه علي دايي يکي از بزرگترين بازيکنان ايراني است.

اسطوره فوتبال ايتاليا در خصوص ديدگاهش در مورد کشور ايران تاکيد کرد: در ايتاليا همواره اخبار در مورد ايران راجع به سياست است و خبرها در خصوص جنگ ايران و رژيم صهيونيستي منتشر مي‌شود. ما قبل از سفر به ايران ذهنيت متفاوتي داشتيم اما حالا که آمديم يک چيز متفاوت از آنچه که در رسانه‌ها پخش مي‌شد را ديديم. مردم خيلي مهربان هستند و زندگي آرامي بين خانواده‌ها در ايران در جريان است.واقعا ايران کشور زيبايي است.

بازيکن سابق ميلان ايتاليا در مورد کارلوس کي‌روش، مربي تيم ملي ايران گفت: کي‌روش تجربه بين‌المللي بزرگي در فوتبال دارد. از لحاظ شخصيتي او را نمي‌شناسم ولي وي مربي کاملا حرفه‌اي است و به نظرم کي‌روش مي‌خواهد بهترين کار را در ايران ارائه دهد.

وي در پاسخ به اين سؤال که هيچ گاه کي‌روش به عنوان نفر اول در هدايت تيم‌ها موفق نبوده است، عنوان کرد: نمي‌توانم کلمه بدي را به کار ببرم تا کسي را ناراحت کنم. نمي‌دانم شرايط وي در فوتبال ايران چگونه است و چه امکاناتي دارد. هر مربي استراتژي خاص خودش را دارد و ابزاري که در اختيارش قرار مي‌گيرد مهم است. اميدوايم کي‌روش با تيم ملي ايران موفق باشد.

وي در خصوص علت محبوبيتش و همچنين در مورد مقايسه‌اش با مالديني گفت: چيز خاصي در مورد مالديني نمي‌توانم بگويم. اين بازيکن از بازيکنان بزرگي بوده که همه کار براي ميلان کرده است. مالديني يکي ازبازيکنان مطرح، خوب و دوست داشتني است و مسابقه‌اي بين من و مالديني نيست. در مورد علت محبوبيتم هم نمي‌دانم چه بايد بگويم و من بيشتر يک آدم ساده هستم.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد دربي ميلان و مقايسه‌اش با دربي کشورمان گفت: در اينجا و در بيرون از مسابقه هيجاني که بين مردم و هواداران است مهمتر از خود بازي دربي است اما داخل مسابقه هم مطمئنا هر کسي دوست دارد با کيفيت خوب خودش را ارائه کند. دوست دارم تفاوت دو تيم بزرگ ايران را از لحاظ کيفيت امروز از نزديک تماشا کنم.

وي در مورد وضعيت ميلان در فوتبال ايتاليا و صدرنشيني يوونتوس تاکيد کرد: در دو سال اخير يوونتوس تغيير و تحولات بزرگي داشته است و به همين دليل نيز مدرن شده است. اما از سوي ديگر ميلان 7 بازيکنش را از دست داده و به تازگي تغييراتي را آغاز کرده است.

وي همچنين درباره تيم ملي ايتاليا گفت: تيم ملي ايتاليا در حال حاضر تيم جواني است و کيفيت خوبي دارد. اما متعتقدم مي‌توانيم يکي از تيم‌هاي حاضر در جام جهاني باشيم.

باره‌ سي در پايان در پاسخ به سؤالي در مورد پيش‌بيني‌اش از دربي 76 ام گفت:‌امروز به خاطر هواداران پرسپوليس اينجا هستم و دوست دارم خوشحالي هواداران اين تيم را ببينم.

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 14:0 :: توسط : h.m

 

 

 

مشکلات مردم - هر ورزشی مخاطبان خاص خود را دارد وهر فردی بنا به سلیقه و روحیه ای که دارد ورزشی را دنبال می کند.

اما از بین رشته های ورزشی، فوتبال جایگاه ویژه ای دارد اما مشکلات در تیم های فوتبال کم نیستند برای مثال رضا از درود برای خبر آنلاین وخطاب به نماینده این شهرستان نوشته:با سلام خدمت نماینده دورود و ازنا آقای قائدرحمت سوالی از شما دارم که نه تنها سوال من بلکه سوال تمام جوانان دورود میباشدچرا در شهری که کارخانه سیمانی با اون عظمت و درآمد وجود دارد تیم گهر دورود برای واگذاری به جاهایی مثل استیل آذین و ایثارگران تهران پیشنهاد می شود یک زمانی که سیمان سپاهان اصفهان وجود نداشت کارخانه سیمان دورود تیم داشت لطفا جواب دهید.

واما عباس قائد رحمت نماینده مردم درود در مجلس در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:ما نمی توانیم کسی را به زور وادار کنیم که اسپانسر تیم خاصی شوند چون این کار طبق قانون خلاف است واز طرفی کارخانه سیمان درود جزو شرکت فارس خوزستان است ضمن این که باید بگویم با آمدن آقای مایلی کهن به عنوان سر مربی این تیم هم اتفاقات بهتری خواهد افتاد وتنها باید کمی صبور بود تا نتیجه بهتری بگیریم.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 9:10 :: توسط : h.m

حاشيه‌هاي دربي 76


طرفداران تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس مقابل درب ورزشگاه آزادي کري‌خواني‌هاي قبل از بازي را شروع کردند.


در حالي که حدود 18 ساعت به آغاز ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در دربي 76 باقي مانده است تعداد زيادي از طرفداران دو تيم مقابل درب اصلي ورزشگاه آزادي کري‌خواني‌هاي هميشگي اين بازي حساس را آغاز کرده‌اند.

*‌تعداد زيادي از دست‌فروشان مقابل درب ورزشگاه اقدام به فروش تغذيه و مايحتاج تماشاگران کرده و دسترسي به مواد غذايي را براي آنها راحت کرده‌اند.

*‌ بيش از 3 هزار نفر از طرفداران تيم‌‌هاي استقلال و پرسپوليس در پارک خرگوش‌دره و در روبه‌روي استاديوم به تشويق تيم‌هاي محبوب خود مي‌پردازند.

* مسئولان شهرداري منطقه 22 درست مثل برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌‌المللي پارک خرگوش‌دره را به غرفه‌هاي مختلف تقسيم‌ کرده‌اند. غرفه اهداي غذا، غرفه‌هاي فرهنگي، غرفه بازيافت و تحويل زباله‌ها، غرفه آموزه‌هاي ديني و غرفه‌هاي ديگر در اين پارک داير شده است.

* مسئولان شهرداري اين منطقه با کشيدن داربست جايگاهي را براي استراحت تماشاگران آماده کرده‌اند و عده‌اي از طرفداران نيز با خود چادرهاي مسافرتي آورده و در گوشه گوشه پارک اسکان پيدا کرده‌اند.

* مبلغان ديني براي راهنمايي و صحبت با تماشاگران دو تيم در پارک خرگوش‌دره مستقر هستند.

* مأموران نيروي انتظامي با دقت ورود و خروج تماشاگران را کنترل کرده و از آنها مي‌خواهند وسائل اضافي با خود نبرند.

* مسئولان فرهنگي فدراسيون اقدام به پخش موسيقي و همچنين تصاويري براي تماشاگران کرده و به اين وسيله آنها را سرگرم مي‌کنند.

*‌ علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در هتل المپيک حاضر شده و با بازيکنان و اعضاي کادر فني اين تيم ديدار و گفت‌وگو کرد. وي به همراه معاونين خود در هتل المپيک حاضر شده است.

*‌ تماشاگران تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از شهرهاي مختلف همچون اردبيل، مشهد، گيلانغرب، قائم‌شهر، اراک، اصفهان، رشت و قم ، خود را به ورزشگاه آزادي رسانده‌اند.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

اين ديدار روز جمعه با قضاوت محسن قهرماني انجام خواهد شد.

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 8:28 :: توسط : h.m

مايلي‌کهن: فجر چهار برابر ما هزينه کرده است


محمد مايلي‌کهن گفت: فجر سپاسي چهار برابر گهر هزينه کرده است و قابل قياس با ما نيست.


سرمربي تيم فوتبال گهر دورود پس از باخت تيمش برابر فجر سپاسي، اظهار کرد: امروز بدشانس بوديم و موقعيت‌هاي زيادي از دست داديم.

به گزارش ايسنا،وي با بيان اينکه فجر خوب بازي کرد و پيروزي را به آنها تبريک مي‌گويم، ادامه داد: فشردگي مسابقات و بازي‌ها همه تيم‌هاي ليگ برتري از جمله گهر را تحت تاثير قرار داده که اين به ضرر ماست. امروز غيبت مصدومان و محرومان به گهر ضربه زد و تيم را تحت تاثير قرار داد.

مايلي‌کهن در خصوص دو باخت متوالي تيمش عنوان کرد: بدشانس بوديم. اگر مهاجمان کمي دقت مي‌کردند مي‌توانستيم در اين دو بازي بازنده ميدان نباشيم. هدر دادن پنج، شش موقعيت صددرصد گل مقابل فجر نشانه بازي باکيفيت تيم گهر بود.

وي با بيان اينکه قواي جسماني تيم تحليل رفته و بازيکنان در نيمه دوم کاملا خالي کردند، اظهار کرد: شرايط بدتر شده و ما بايد به فکر بازي‌هاي آينده باشيم. الان تمام هدف من آماده کردن تيم براي بازي با نفت است.

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود ادامه داد: فجر سپاسي چهار برابر تيم گهر در فصل جاري هزينه کرده و بي‌انصافي است که اين دو را با هم مقايسه کنيم.

مايلي‌کهن در پايان افزود: تيم نياز به استراحت دارد و مطمئنم با رفع مشکلات، شرايط‌مان دوباره بهتر خواهد شد.

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 18:5 :: توسط : h.m

پيروزي فجر سپاسي مقابل گهر دورود


فجرسپاسي مقابل گهردورود با نتيجه 3 بر صفر به پيروزي رسيد.


فجر سپاسي در چارچوب هفته 23 ليگ برتر با نتيجه 3 بر صفر مقابل گهر دورود به پيروزي رسيد. اين ديدار ساعت 14:15 آغاز شد.

گل هاي فجر را در اين مسابقه مسلم فيروزآبادي (4)، مجتبي ترشيز (34) و سعيد قزلچي (83) به ثمر رساندند.

فجر با اين پيروزي 32 امتيازي شد و به وضعيت خود در جدول بهبود بخشيد. تيم گهر با 16 امتياز در رده آخر جدول است.

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 17:15 :: توسط : h.m

روزنامه پیروزی 04 بهمن 1391


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:روزنامه پیروزی 04 بهمن 1391, :: 12:26 :: توسط : h.m

 



روزنامه خبر ورزشی 05 بهمن 1391


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:روزنامه خبر ورزشی 05 بهمن 1391, :: 12:24 :: توسط : h.m

 

 

فرانکو باره سی در اولین گفت و گوی ایرانی: آمدم ببینم این دربی چطور ۱۲۰ هزار طرفدار دارد/ امیدوارم پرسپولیس برنده باشد!

لیگ برتر - فرانکو باره سی ، کاپیتان سرشناس سال های نه چندان دور باشگاه میلان ایتالیا به دعوت پرسپولیسی ها ، به ایران آمد/ عکس ها و گفت و گو مجتبی صالح

نمایش اسلاید
 
 
فرانکو باره سی در فرودگاه امام تهران
 
 
 
 

به گزارش خبرآنلاین ؛ پرسپولیسی ها که می خواستند برای دربی یک مهمان سرشناس را به آزادی بیاورند ، نماینده سرشناس باشگاه میلان را به تهران آوردند تا او هم بازی دربی را ببیند و هم اینکه فرصتی داشته باشد برای ارزیابی امکانات باشگاه پرسپولیس برای ایجاد همکاری دوجانبه میان پرسپ.لیس و آث میلان. فرانکو باره سی در گفت و گوی کوتاهی که با خبرآنلاین داشت، اینچنین گفت: « برای اولین بار است که به ایران سفر می کنم و افتخار بسیار بزرگی برای من است که به کشور پر فرهنگ و با تمدن ایران سفر کرده ام. در واقع بهانه این سفر حضور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در کشور ما بود و در نشستی که بین ما انجام شد در خصوص موضوعات مختلف توسعه و گسترش باشگاه پرسپولیس بحث و گفتگو شد. باید بگویم که بسیار خوشحالم این فرصت برای من فراهم شد تا به کشوری بیایم که یکی از بزرگترین داربی های فوتبال دنیا در آن برگزار می شود. این را می دانم که چهارمین داربی بزرگ دنیا در ایران برگزار می شود و وقتی شنیدم که برای این بازی یکصد تا یکصد و بیست هزار نفر به ورزشگاه می آیند واقعا تعجب کردم و خوشحالم که می توانم این مسابقه را از نزدیک تماشا کنم. اما موضوع اصلی سفر من بخاطر این است که آقای رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در سفری که به ایتالیا داشتند، مستندی از باشگاه پرسپولیس و یکی از داربی های این تیم برای من نمایش داده شد و این فیلم انگیزه من را برای تماشای این مسابقه بیشتر کرد و امیدوام که شاهد یک مسابقه بسیار خوب باشم. من خیلی خوشحالم که رنگ پیراهن باشگاه پرسپولیس هم رنگ پیراهن باشگاه سابق من یعنی میلان است و قرمز بر تن می کنند. خوشحالم می شوم که در مسابقه داربی، پرسپولیس برنده شود.
کاپیتان سابق میلان که شماره 6 تیم روسونری به پاس زحماتش در این باشگاه بایگانی شده در قسمت دیگری از صحبت هایش به همکاری دو باشگاه میلان و پرسپولیس اشاره کرد و گفت:« بعد از پایان داربی ما به بحث اصلی خواهیم پرداخت که در واقع همکاری دو جانبه دو باشگاه است. باید بگویم که بزودی اعضای آکادمی فوتبال میلان به ایران سفر خواهند کرد و من نیز همه شرایط را بررسی خواهم کرد تا هر چه سریعتر شرایط تاسیس آکادمی فوتبال آث میلان در ایران انجام شود.»


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 12:0 :: توسط : h.m

مايلي‌کهن: ‌شرايط گهر در ليگ سخت است


سرمربي تيم فوتبال گهر دورود گفت: تمام تلاش و توان خود را براي در ليگ ماندن تيم گهر دورود به کار مي‌گيريم.


محمد مايلي‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: تمام بازي‌ها براي تيم گهر سخت است و بايد تلاش کنيم در ليگ بمانيم.

وي افزود: ما طبق روال گذشته کار خود را انجام داده و تمرينات منظمي داريم، اما با توجه به اينکه هر چهار يا پنج روز يک بازي در ليگ انجام مي‌دهيم، اين موضوع براي ما مشکل‌ساز شده است.

سرمربي تيم فوتبال گهردورود گفت: متاسفانه در بازي گهر با ذوب آهن تعدادي از بچه‌ها مصدوم شدند، اما خدا را شکر جايگزين آنها را مشخص کرده‌ايم و اميدوارم امروز يک بازي خوب و قابل قبولي از هر دو تيم به خصوص تيم گهر دورود شاهد باشيم.

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود با بيان اينکه شرايط گهر در ليگ سخت است، اظهار داشت: ‌برگشت هدايتي به تيم مي‌تواند به اين تيم کمک کند، هر چند هدايتي قول داده که به سرعت مشکلات مالي باشگاه را حل کند.

مايلي کهن ضمن تقدير و تشکر از تماشاگران دورودي گفت: امروز هم از اين تماشاگران مي‌خواهيم در تشويق تيم گهر سنگ تمام بگذرند و به تيم دل گرمي دهند، تا بتوانيم سه امتياز اين بازي را بگيريم.

‌در هفته بيست سوم مسابقات فوتبال ليگ برتر تيم گهر دورود و فجرسپاسي شيراز عصر امروز راس ساعت 14 و 15 دقيقه در ورزشگاه تختي دورود به مصاف هم مي‌روند.

تيم گهر دورود با 16 امتياز در رده 17 جدول و تيم فجر سپاسي با 29 امتياز در رده 10 جدول قرار دارند.

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 8:44 :: توسط : h.m

 

 

رضایی: می‌خواهم بهترین بازی دوران فوتبالم را انجام دهم/ استقلال برای همه ما قابل احترام است

لیگ برتر - غلامرضا رضایی در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ حتی بحث قرار گرفتن نام او در فهرست مازاد پرسپولیس هم مطرح بود. او اما به یکباره اوج گرفت و در بازی های اخیر پرسپولیس یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بوده است. رضایی در حال حاضر جزو آماده ترین بازیکنان پرسپولیس است که احتمالا جمعه در ترکیب ثابت تیمش قرار خواهد گرفت. او در مورد این بازی به سوالات پاسخ می دهد.
این روزها خیلی امیدوارانه در مورد دربی حرف می زنی؟

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 15:38 :: توسط : h.m



مجتبي زارعي، ميثم اميري و ساشا كلونيا با تيم گهر به توافق رسيدند.

مجتبي زارعي، بازيکن سابق پرسپوليس، فصل گذشته در نفت تهران حضور داشت، اميري فصل قبل در نفت آبادان بود و ساشا كلونيا که سابقه بازي در ليگ برتر به همراه تيم پاس همدان را دارد فصل گذشته در تيم ليگ يکي استيل آذين توپ مي‏‌زد.

اين بازيکنان قراردادشان را امروز در هيأت فوتبال لرستان ثبت مي‏‌کنند.

علاوه بر اين 3 بازيکن، تاکنون حميدرضا فتحي، عليرضا محمد، مجيد باجلان، امين ترکاشوند، هادي رکابي، نيکبخت واحدي، فريد عابدي و محمد فعال، روح الله سيف الهي، سيامك سرلك، هملت ميختاريان، گريگور ملکستيان، محمد همرنگ و آرمان قاسمي نيز به اين تيم اضافه شدند.
 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:گهر شهرداري دورود , :: 18:13 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Piroozi-1391-03-28.jpg 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:روزنامه پیروزی 28 خرداد 1391, :: 12:11 :: توسط : h.m


يعني بعد از اين همه سال آقاي فتح الله زاده تازه فهميده بمب ترکاندن خوب نيست؟ 

سايت باشگاه پرسپوليس: مهاجم سابق تيم پرسپوليس و تيم ملي که پاي تلويزيون نشسته بود و اظهارات فتح الله زاده را در برنامه ورزش و مردم شنيده مي گويد: من براي فتح الله زاده و باشگاه استقلال احترام زيادي قائلم و حتي يک بار گفته بودم او را وزير ورزش کنند اما امروز حرفهايي از وي مي شنوم که با رفتارهاي قبلي اش منافات دارد.

کريم باوي افزود: به قول معروف يا چنان نما که هستي يا چنان باش که مي نمايي. يکي از افرادي که بازار نقل و انتقالات را در سالهاي قبل دچار التهاب کرده و در رشد کاذب قيمت ها نقش زيادي داشت همين آقاي فتح الله زاده بود.

کريم باوي ادامه داد: او حرفي که زد شايد مي خواست شکسته نفسي کند يا به کنايه ديگران را مورد خطاب قرار دهد اما عين واقعيت در مورد خودش بود. همين که امروز مي گويد يک عمر به خاطر سکوها ستاره گرفتيم و به جوانان فرصت رشد نداديم عين واقعيت است.

شما نگاه کنيد همه اين سالها تا شنيدند يک بازيکن در راه پرسپوليس او را جذب کردند آن هم با قيمت بالا تا بگويند فلان بازيکن را از دهان شير بيرون کشيدبم. بالاخره دست بالاي دست هم بسيار است. يکي مثل رويانيان که من به عملکرد او هم نقد دارم مي آيد و بيشتر از تو پول مي دهد. آن وقت جالب است که کساني عليه او موضع مي گيرند که خودشان اين رويه غلط را باب کرده اند. سپاهان و استقلال در همه اين سالها چگونه بازيکن مي گرفتند؟ فتح الله زاده که چک شخصي مي کشيد با آدم امروزي که رويانيان را نقد مي کند فرق دارد؟ غير از اين است که امروز ديگر بمب افکن نيستي و بايد جور ديگري حرف بزني؟ اگر خود او سيد جلال و بنگر و ... را جذب کرده بود تا 6ماه مصاحبه مي کرد. اين واقعيت است و نبايد کسي ناراحت شود.

وي افزود: يعني بعد از اين همه سال آقاي فتح الله زاده تازه فهميده بمب ترکاندن خوب نيست؟ استقلال او چند تا جوان و پديده رو کرده؟ رويانيان اگر ستاره گرفته 5-6بازيکن تيم ملي جوانان را هم به خدمت گرفته. با خيلي از متخصصان فوتبال پايه هم در تعامل و مشورت است. شايد کارش را نتواند حتي آغاز کند اما همين که نشان داده به پايه ها توجه دارد ومي گويد اگر پايه ها خروجي مناسبي براي بزرگسالان نداشته باشند بايد تعطيل شوند نشان مي دهد درد را مي داند. تازه اين آدم يک سال نيست به فوتبال آمده. اما آقاي فتح الله زاده با سالها سابقه در فوتبال چه کرده؟ غيراز اين بود که ماجراي تيم هاي پايه او و استقلال و مسائل منفي آن در فصل قبل از ماجراي 11سپتامبر هم بيشتر سر وصدا کرد؟ خود ايشان در مصاحبه اي گفته بود من به رضا رجبي گفتم تيم هاي پايه هزينه هاي خودشان را تامين کنند. عاقبت اين ايده همان هياهوها و ادعاهايي مي شود که حسن روشن مطرح کرد و باشگاه هم با تغيير در راس آکادمي خود نشان داد خبرهايي بوده است. همين تيم چون سازندگي ندارد با رفتن مجيدي دچار آسيب مي شود يا به قول خودشان ناچارند لي لي به لالاي بازيکن معترض گذاشته و بازيکن سالاري را به اوج برسانند. غير از اين بود که خودشان گفتند تيم با مظلومي يک جام بگيرد خوب است و او مي ماند اما هيئت مديره بدون اجازه و هماهنگي با او رفتند منزل امير قلعه نوعي که دوست وهمبازي من بوده و موفق ترين مربي ايران هم به حساب مي آيد و نشان دادند جايگاه مديريت در استقلال کجاست؟ بياييد شعار ندهيم. مردم از اين رفتارها خسته شده اند.حرفهاي آقاي رسولي نژاد که از حرفهاي فتح الله زاده هم جالب تر است و انگار مدير باشگاه ملوان است و خودشان تا حالا خريدهاي سنگين نداشته اند.

باوي در پايان گفت: اين ها واقعيات فوتبال ماست. من رويه کنوني پرسپوليس را هم تاييد نمي کنم اما رطب خورده هم نمي تواند منع رطب کند. کسي بايد از رويانيان ايراد بگيرد که خودش اين شيوه را نرفته باشد.اين را بايد مدير عامل فجر سپاسي بگويد که 12سال ستاره ساخته و ديگران حاصل دسترنجش را برده اند و همين امسال هم براي رضاحقيقي آنها، پيشنهادهاي ميلياردي مي رسد. اين فوتبال با اين پول ها نابود مي شود.اين امر با مديراني که از ترس اخراج و برکناري دکان سازندگي را سه قفله کرده اند، دير وزود دارد اما سوخت و سوز ندارد چون به قول خود فتح الله زاده مديرها براي سکوها بازيکن مي خرند. اين فوتبال 5تا بازيکن 200ميليوني دارد و بقيه زير اين مبلغ بايد بگيرند اما خودتان را به ارقام نگاه کنيد تا همه چيز دستگيرتان شود. آيا اگر قرار بود از جيب شخصي هم خرج کنند اين پول ها را مي دادند؟همين است که تيم ملي مقابل قطر لنگ مي زند و ما کي روش را مقصر مي دانيم انگار او بازيکنانش را از پرتغال با خودش آورده.او بد، چرا تيم هايمان با مربي ايراني و خارجي در ليگ قهرمانان آسيا به جايي نمي رسند؟ خانه از پاي بست ويران است 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: 20:11 :: توسط : h.m


بسياري از كارشناسان فوتبال خاورميانه بر اين باور هستند كه تقابل تيم‌هاي عربي با تيم ملي ايران در سال‌هاي اخير نشان داده است كه تيم ايران دچار يك استرس مضاعف براي گشودن دروازه‌‌هاي حريفان است.

برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني مختلف ورزشي عربي در منطقه از تساوي تيم قطر در مقابل ايران به هيچ عنوان تعجب نكردند.

نيل اسپورت گزارش داد: تيم ملي ايران نزديك به 30 كرنر، ضربه ايستگاهي و سانتر بر روي دروازه‌ تيم ملي قطر انجام داد، اما اغلب اين حملات در مرحله اول توسط بازيكنان قطري دفع شد و بايد گفت كه دقت در ارسال توپ براي مهاجمان در تيم ملي ايران حتي به 20 درصد هم نمي‌رسد.

نيل اسپورت بر اين اعتقاد است كه كاپيتان تيم ملي ايران در استراتژي مربي پرتغالي تيم ملي ايران گمشده بود. همچنين ساير شبكه‌هاي تلويزيوني منطقه با كم اثر بودن آندرانيك تيموريان از عصبانيت‌هاي علي كريمي كه در نيمه اول كم فروغ بود، تعجب كرده بودند.

اين گزارش مي‌افزايد: برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني عربي نيز از اشتباهات بازيكنان ايران در حفظ توپ و پاسكاري‌هاي خود نيز ياد كرده و از اين كه مربي در سطح كارلوس كي‌روش قبل از بازي با قطر از دشواري‌هاي روبرو شدن با اين حريف عربي سخن گفته است، نيز با تحليل‌هاي مختلف و البته تعجب برانگيز سخن گفتند.

در اين بين تلويزيون قطر نيز بي‌كار ننشسته و با انتقاد شديد از كنفدراسيون فوتبال آسيا از اين كه دو تيم عربي قطر و لبنان در گروه اول فشردگي سه بازي را تحمل كرده و به عنوان نمونه تيم قطر به فاصله سه روز از ديدار سنگين خود با كره جنوبي به ديدار تيم پرقدرت تيم ايران رفته است، به شدت انتقاد كردند.

شبكه‌هاي عربي نيز بار ديگر از سطح پايين تصويربرداري تلويزيون ايران براي پوشش مسابقات فوتبال نيز انتقاد كردند. 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب: شبکه هاي عربي , :: 12:21 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Perspolis-1391-03-24.jpg 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:روزنامه پرسپولیس 24 خرداد 1391, :: 12:19 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Piroozi-1391-03-24.jpg 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 12:1 :: توسط : h.m

7525 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:روزنامه نود, :: 12:15 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Perspolis-1391-03-23.jpg 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:پرسپولیس , :: 12:14 :: توسط : h.m

435 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 12:11 :: توسط : h.m

  455

كروش آماده‌تر براي صعود


شاخص‌ترين چهره گروه A بدون شك كسي نيست جز كارلوس كروش. مردي كه فوتبال اروپا را با همه افتخارهاي رنگارنگش پشت سر گذاشت تا اين بار سفر به جام جهاني را با آسيايي‌ها تجربه كند. براي شمردن تفاوت‌هاي او با ديگر همتاهايش در گروه A انتخابي جام جهاني در آسيا كافي است سري بزنيم به تيم‌هايي كه كروش از آنها گذشته. تيم ملي پرتغال، تيم زير 20 ساله‌هاي پرتغال، اسپورتينگ ليسبون، مترواستارز، ناگويا گرامپوس ژاپن، تيم ملي امارات، تيم ملي آفريقاي جنوبي، منچستريونايتد و رئال‌مادريد. اين اما همه داشته‌هاي كارلوس كروش از مربيگري در فوتبال نيست و نمي‌شود كه افتخارهايش را ناديده گرفت. دو قهرماني جام جهاني با جوانان و يك قهرماني در اروپا با زير 16 ساله‌هاي پرتغال تنها بخشي از افتخارهايي است كه در كارنامه سرمربي پرتغالي تيم ملي نقش بسته. غير از آن، سه قهرماني ليگ برتر انگليس، يك قهرماني در FA كاپ، يك قهرماني در ليگ كاپ، يك قهرماني در جام يوفا و يك قهرماني در جام باشگاه‌هاي جهان را هم كروش با منچستريونايتد تجربه كرده. مثل قهرماني‌اش در سوپركاپ اسپانيا با رئال مادريد كه در سال 2003 رقم خورد و دو قهرماني در فوتبال پرتغال با اسپورتينگ ليسبون. همه اين افتخارها و تجربه‌ها كه شايد براي خيلي‌ها نقشي از يك رويا است، كفايت مي‌كند براي اينكه ايمان بياوريم به داشته‌هاي فكري كارلوس كروش و اميدوار بمانيم به موفقيت در رقابت‌هاي پيش‌رو و عبور آسان از جاده نه چندان همواري كه قرار است ما را برساند به دروازه فوتبال جهان در برزيل.


36 امتياز در كارنامه آسيايي كروش
بخشي از عمر فوتبالي كارلوس كروش اگرچه خيلي كوتاه، اما در قاره كهن سپري شده. بخشي كه برمي‌گردد به سال‌هاي 96 و 97 ميلادي و آن هم خالي از افتخار نبوده. كروش نخستين تجربه آسيايي‌اش را در ناگويا گرامپوس ژاپن از سر گذراند. از نوامبر 96 تا مه 97 و البته تنها در 6 بازي روي نيمكت اين تيم نشست كه حاصلش دو برد بود و 4 باخت. با اين همه ناگويا در جي ليگ دوم شد و قهرمان سوپركاپ و سانتوري كاپ ژاپن. بعد از آن، كارلوس كروش راهي غرب قاره شد تا سرمربيگري تيم ملي امارات را هم تجربه كند. حضور او در امارات يك سال طول كشيد و در اين مدت تيم ملي امارات 16 بار به ميدان رفت. از اين 16 بازي 8 تا را برد، 2 مساوي گرفت و 6 تاي ديگر را باخت. در واقع كارلوس كروش در تجربه 18 ماهه سرمربيگري‌اش در فوتبال آسيا – پس از حضور در ايران- از 22 بازي 36 امتياز گرفت تا خيلي هم با رقباي امروز تيم ملي غريبه نباشد.

كاسيموف و همه تجربه‌هاي آسيايي‌اش
براي هدايت ازبك‌ها، ميرجلال كاسيموف مثل هميشه بهترين گزينه است. مردي كه بازوبند كاپيتاني تيم ملي ازبكستان را هم سال‌ها بر بازو داشته و دوباره نشسته بر نيمكت همين تيم كه در بازي نخست با ايران، آبراموف را بالاي سر خود داشت. سرمربيگري را كاسيموف از سال 2007 آغاز كرد و جز هدايت بنيادكار و تيم ملي ازبكستان تجربه ديگري ندارد همراه با حضور در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان 2008 و قهرماني در ليگ و جام حذفي ازبكستان. همه افتخارهاي او برمي‌گردد به روزگار بازيگري‌اش.با اين همه كاسيموف و تيمش هم به اندازه قطر اميدوارند و نشسته‌اند به انتظار بازي رودررويي كه تعيين‌كننده سرنوشتشان است.

چوي كانگ هي در راه تجربه‌اندوزي
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:كارنامه مربيان گروه A , :: 18:59 :: توسط : h.m



نوري : هيچ بازيکني بدش نمي‌آيد با دنيزلي کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ولي بايد ابتدا تکليفم با ملوان مشخص شود .


محمد رويانيان در حال بستن تيمي قدرتمند براي ليگ دوازدهم است. پرسپوليس بازيکنان مطرحي جذب کرده و حالا مي کوشد دو، سه ستاره ديگر فوتبال ايران را جذب کند. پژمان نوري يکي از اين بازيکنان است که مورد توجه پرسپوليسي‌ها قرار گرفته است.

به گزارش گل، نوري که اين روزها از مصاحبه فراري است درباره ابهام‌هايي که اطرافش وجود دارد مي‌گويد: «هنوز درباره تيم فصل آينده‌ام تصميمي نگرفته‌ام. تمام تمرکزم روي بازي با قطر است اما مذاکره‌اي جدي با مسئولان پرسپوليس انجام نداده‌ام. مي‌خواهم اول تکليفم با باشگاه ملوان روشن شود و بعد درباره پيشنهادهايم تصميم بگيرم. قرار است ظرف امروز و فردا تکليف خريد ملوان توسط هدايتي مشخص شود. بعد از مشخص شدن تکليف مالکيت ملوان تصميم نهايي‌ام را مي‌گيرم.»

نوري درباره بازي دوباره زير نظر دينزلي در پرسپوليس مي‌گويد: «من سال‌ها شاگرد دنيزلي بودم و با پيراهن پرسپوليس بازي کردم. هيچ بازيکني بدش نمي‌آيد با دنيزلي کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ولي بايد ابتدا تکليفم با ملوان مشخص شود. اولويتم بازي در ملوان است اما به شرطي که تيم قدرتمندي بسته شود و تيم براي کسب سهميه آسيايي تلاش کند. به همين خاطر منتظر پايان بازي ايران- قطر هستم تا تيم آينده‌ام را انتخاب کنم.»

پژمان نوري روبه‌روي ازبکستان در پست دفاع چپ به ميدان رفت و بازي زيبايي ارائه داد. نوري درباره بازي مقابل قطر مي‌گويد: «بازي سختي پيش رو داريم. اصلا نبايد به شکست سنگين قطر مقابل کره جنوبي فکر کنيم. آنها به تهران مي‌آيند تا از ما امتياز بگيرند ولي بايد باهوش باشيم و اسير جنگ رواني عرب‌ها نشويم. اگر قطر را ببريم مي‌توانيم مقدار زيادي از راه صعود را طي کنيم. اميدوارم با حمايت تماشاگران خودي بتوانيم قطر را ببريم و شش امتيازي شويم.» 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:پرسپوليس, :: 18:22 :: توسط : h.m

0654651 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 11:42 :: توسط : h.m

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:روزنامه گل, :: 11:40 :: توسط : h.m


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:روزنامه نود, :: 11:23 :: توسط : h.m

125 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 10:5 :: توسط : h.m

 روزنامه خبر ورزشی 20 خرداد 1391            332211



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 9:54 :: توسط : h.m

ابرار ورزشی شنبه 20 خرداد 1391      http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_AbrarVarzeshi-1391-03-20.jpg



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:ابرار ورزشی شنبه 20 خرداد 1391 , :: 8:41 :: توسط : h.m



سازمان ليگ با ارسال نامه‌اي به باشگاه گهر زاگرس اعلام کرد امکان حضور اين تيم در ليگ برتر با توجه به امکانات شهرهاي دورود و خرم‌آباد وجود ندارد.


امير عابديني مشاور مدير عامل باشگاه گهر زاگرس در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعيت اين باشگاه اظهار داشت: نامه‌اي با امضاي غلامرضا بهروان رئيس سازمان ليگ برتر به باشگاه ما رسيده و در آن عنوان شده کارشناسان فدراسيون فوتبال از امکانات ورزشي شهر دورود و خرم آباد لرستان بازديد کردند و نتيجه گيري کرده‌اند که هيچ کدام از وزرشگاه‌هاي خرم آباد و دورود پاسخگوي ليگ برتر نيستند و امکان حضور تيم‌هاي ليگ برتري در آن نيست.

وي ادامه داد: در اين نامه همچنين اعلام شده امکان به روز رساني امکانات و تجهيزات ورزشي تا قبل از آغاز مسابقات ليگ برتري وجود ندارد، بنابراين استان لرستان امکان تيم‌داري در ليگ برتر را ندارد.

عابديني در مورد اينکه سرنوشت تيم گهر با توجه به اين نامه چه خواهد شد، گفت: مسئولان استان 20 روز فرصت دارند تا يک کار سخت و شاق را انجام دهند و استان لرستان را به استانداردهاي ليگ برتر برسانند. اين کار اگرچه غيرممکن نيست اما بسيار سخت است. در غير اين صورت راهکار ديگر اين است که يک تيم ليگ دسته اولي به دورود داده شود و امتياز اين تيم ليگ برتري به يک خريدار واگذار و آن تيم از استان خارج شود.

وي در مورد خريداران باشگاه گفت: محمدرضا ساکت يکي از خريداران امتياز باشگاه است که قرار است تا فردا نتيجه را به من اعلام کند.

عابديني در مورد وضعيت داماش گيلان گفت: بحث انتقال اين تيم نيز حداکثر تا فردا مشخص خواهد شد. حسين هدايتي قرار است در اين زمينه به من خبر دهد. 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391برچسب:گهر زاگرس, :: 16:59 :: توسط : h.m

 
چهاردهمين دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا در حالي از روز جمعه آغاز مي‌شود که آلمان با کسب 3 قهرماني و 3 نايب قهرماني پرافتخارترين تيم جام است و انگستان همچنان در حسرت قهرماني در آن قرار دارد.

مهر، چهاردهمين دوره مسابقات جام ملت‌هاي اروپا ملقب به "يورو 2012" در حالي از فردا جمعه بصورت رسمي آغاز مي‌شود که اين براي سومين مرتبه است دو کشور بصورت همزمان ميزباني اين مسابقات را برعهده گرفته‌اند.

نخستين مرتبه يوفا دو کشور بلژيک و هلند را به عنوان ميزبان مسابقات سال 2000 انتخاب کرد و دوره گذشته هم کشورهاي اتريش و سوئيس ميزبانان مشترک اين جام لقب گرفتند. در نهايت لهستان و اوکراين براي سومين مرتبه به عنوان ميزبانان مشترک اين جام انتخاب شدند.

شعار رسمي مسابقات "با هم تاريخ را مي‌سازيم" در تاريخ 13 آذرماه سال 88 به همراه لوگوي جام رونمايي شد. اين شعار بيانگر اين است که براي نخستين مرتبه در تاريخ قاره اروپا رقابت‌هاي يورو در مرکز و شرق اروپا برگزار مي‌شود.

در نماد بازي‌هاي يورو 2012 که به شکل يک گل است، دو شاخه به صورت برگ وجود دارد که نماد هر يک از دو کشور ميزبان يورو ???? است. در ميان اين دو برگ، گل اين شاخه توپ فوتبال ترسيم شده ‌است. شکل بصري نماد از هنر سنتي ويکينانکي که نوعي هنر برش کاغذ در نواحي روستايي اوکراين و لهستان است، گرفته شده‌ است. هنر ويکينانکي نماد جانداران و گياهان مناطق محلي اين ناحيه در اداي احترام به طبيعت و رشد و باروري است.

نگاهي گذرا بر ادوار جام ملت‌هاي اروپا:  



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391برچسب:جام ملت‌هاي اروپا, :: 16:36 :: توسط : h.m


مدير کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: تمامي بازيهاي تيم فوتبال گهر در ليگ برتر در ورزشگاه فوتبال اين شهرستان انجام مي شود.


فرهاد نيکوخضال در اين رابطه اظهار داشت: براساس دستور ويژه استاندار لرستان براي تجهيز ورزشگاه و انجام بازيهاي تيم گهر در شهر دورود، دو هزار و 600 صندلي در مجموعه استاديوم ورزشي فوتبال اين شهر نصب مي شود.

وي با اشاره به بازديد استاندار لرستان از ورزشگاه تختي دورود، افزود: استاندار لرستان دستور داد تا زمينه لازم براي برگزاري بازي هاي تيم گهر در ليگ برتر فوتبال در اين شهرستان فراهم شود.

مدير کل ورزش و جوانان استان لرستان اظهار داشت: بر همين اساس و با تجهيز ورزشگاه، تمامي بازي هاي تيم فوتبال گهر در ليگ برتر در ورزشگاه فوتبال اين شهرستان انجام مي شود.

به گفته نيکوخصال همچنين مالکيت تيم به شهرداري دورود واگذار شده، مشروط بر اينکه بازي هاي تيم در شهرستان دورود انجام شود.

وي يادآور شد: درهمين ارتباط در اين جلسه علاوه بر پيگيري موضوع انتقال مالکيت تيم، فراهم کردن حداقل شرايط لازم و استانداردسازي ورزشگاه تختي دورود براي انجام بازي هاي ليگ برتر نيز مورد تاکيد قرار گرفته ا 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:تيم فوتبال گهر , :: 17:59 :: توسط : h.m

:تيم ملي ايران در سال هاي گذشته بارها از اشتباهات داوري متضرر شده بود، اما اين يکي از معدود دفعاتي بود که اشتباه داوري به سود ما تمام شد. 1391


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 9:2 :: توسط : h.m

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 91639
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان