لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

 

 

 

مشکلات مردم - هر ورزشی مخاطبان خاص خود را دارد وهر فردی بنا به سلیقه و روحیه ای که دارد ورزشی را دنبال می کند.

اما از بین رشته های ورزشی، فوتبال جایگاه ویژه ای دارد اما مشکلات در تیم های فوتبال کم نیستند برای مثال رضا از درود برای خبر آنلاین وخطاب به نماینده این شهرستان نوشته:با سلام خدمت نماینده دورود و ازنا آقای قائدرحمت سوالی از شما دارم که نه تنها سوال من بلکه سوال تمام جوانان دورود میباشدچرا در شهری که کارخانه سیمانی با اون عظمت و درآمد وجود دارد تیم گهر دورود برای واگذاری به جاهایی مثل استیل آذین و ایثارگران تهران پیشنهاد می شود یک زمانی که سیمان سپاهان اصفهان وجود نداشت کارخانه سیمان دورود تیم داشت لطفا جواب دهید.

واما عباس قائد رحمت نماینده مردم درود در مجلس در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:ما نمی توانیم کسی را به زور وادار کنیم که اسپانسر تیم خاصی شوند چون این کار طبق قانون خلاف است واز طرفی کارخانه سیمان درود جزو شرکت فارس خوزستان است ضمن این که باید بگویم با آمدن آقای مایلی کهن به عنوان سر مربی این تیم هم اتفاقات بهتری خواهد افتاد وتنها باید کمی صبور بود تا نتیجه بهتری بگیریم.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 9:10 :: توسط : h.m

حاشيه‌هاي دربي 76


طرفداران تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس مقابل درب ورزشگاه آزادي کري‌خواني‌هاي قبل از بازي را شروع کردند.


در حالي که حدود 18 ساعت به آغاز ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در دربي 76 باقي مانده است تعداد زيادي از طرفداران دو تيم مقابل درب اصلي ورزشگاه آزادي کري‌خواني‌هاي هميشگي اين بازي حساس را آغاز کرده‌اند.

*‌تعداد زيادي از دست‌فروشان مقابل درب ورزشگاه اقدام به فروش تغذيه و مايحتاج تماشاگران کرده و دسترسي به مواد غذايي را براي آنها راحت کرده‌اند.

*‌ بيش از 3 هزار نفر از طرفداران تيم‌‌هاي استقلال و پرسپوليس در پارک خرگوش‌دره و در روبه‌روي استاديوم به تشويق تيم‌هاي محبوب خود مي‌پردازند.

* مسئولان شهرداري منطقه 22 درست مثل برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌‌المللي پارک خرگوش‌دره را به غرفه‌هاي مختلف تقسيم‌ کرده‌اند. غرفه اهداي غذا، غرفه‌هاي فرهنگي، غرفه بازيافت و تحويل زباله‌ها، غرفه آموزه‌هاي ديني و غرفه‌هاي ديگر در اين پارک داير شده است.

* مسئولان شهرداري اين منطقه با کشيدن داربست جايگاهي را براي استراحت تماشاگران آماده کرده‌اند و عده‌اي از طرفداران نيز با خود چادرهاي مسافرتي آورده و در گوشه گوشه پارک اسکان پيدا کرده‌اند.

* مبلغان ديني براي راهنمايي و صحبت با تماشاگران دو تيم در پارک خرگوش‌دره مستقر هستند.

* مأموران نيروي انتظامي با دقت ورود و خروج تماشاگران را کنترل کرده و از آنها مي‌خواهند وسائل اضافي با خود نبرند.

* مسئولان فرهنگي فدراسيون اقدام به پخش موسيقي و همچنين تصاويري براي تماشاگران کرده و به اين وسيله آنها را سرگرم مي‌کنند.

*‌ علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در هتل المپيک حاضر شده و با بازيکنان و اعضاي کادر فني اين تيم ديدار و گفت‌وگو کرد. وي به همراه معاونين خود در هتل المپيک حاضر شده است.

*‌ تماشاگران تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از شهرهاي مختلف همچون اردبيل، مشهد، گيلانغرب، قائم‌شهر، اراک، اصفهان، رشت و قم ، خود را به ورزشگاه آزادي رسانده‌اند.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

اين ديدار روز جمعه با قضاوت محسن قهرماني انجام خواهد شد.

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 8:28 :: توسط : h.m

مايلي‌کهن: فجر چهار برابر ما هزينه کرده است


محمد مايلي‌کهن گفت: فجر سپاسي چهار برابر گهر هزينه کرده است و قابل قياس با ما نيست.


سرمربي تيم فوتبال گهر دورود پس از باخت تيمش برابر فجر سپاسي، اظهار کرد: امروز بدشانس بوديم و موقعيت‌هاي زيادي از دست داديم.

به گزارش ايسنا،وي با بيان اينکه فجر خوب بازي کرد و پيروزي را به آنها تبريک مي‌گويم، ادامه داد: فشردگي مسابقات و بازي‌ها همه تيم‌هاي ليگ برتري از جمله گهر را تحت تاثير قرار داده که اين به ضرر ماست. امروز غيبت مصدومان و محرومان به گهر ضربه زد و تيم را تحت تاثير قرار داد.

مايلي‌کهن در خصوص دو باخت متوالي تيمش عنوان کرد: بدشانس بوديم. اگر مهاجمان کمي دقت مي‌کردند مي‌توانستيم در اين دو بازي بازنده ميدان نباشيم. هدر دادن پنج، شش موقعيت صددرصد گل مقابل فجر نشانه بازي باکيفيت تيم گهر بود.

وي با بيان اينکه قواي جسماني تيم تحليل رفته و بازيکنان در نيمه دوم کاملا خالي کردند، اظهار کرد: شرايط بدتر شده و ما بايد به فکر بازي‌هاي آينده باشيم. الان تمام هدف من آماده کردن تيم براي بازي با نفت است.

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود ادامه داد: فجر سپاسي چهار برابر تيم گهر در فصل جاري هزينه کرده و بي‌انصافي است که اين دو را با هم مقايسه کنيم.

مايلي‌کهن در پايان افزود: تيم نياز به استراحت دارد و مطمئنم با رفع مشکلات، شرايط‌مان دوباره بهتر خواهد شد.

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 18:5 :: توسط : h.m

پيروزي فجر سپاسي مقابل گهر دورود


فجرسپاسي مقابل گهردورود با نتيجه 3 بر صفر به پيروزي رسيد.


فجر سپاسي در چارچوب هفته 23 ليگ برتر با نتيجه 3 بر صفر مقابل گهر دورود به پيروزي رسيد. اين ديدار ساعت 14:15 آغاز شد.

گل هاي فجر را در اين مسابقه مسلم فيروزآبادي (4)، مجتبي ترشيز (34) و سعيد قزلچي (83) به ثمر رساندند.

فجر با اين پيروزي 32 امتيازي شد و به وضعيت خود در جدول بهبود بخشيد. تيم گهر با 16 امتياز در رده آخر جدول است.

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 17:15 :: توسط : h.m

روزنامه پیروزی 04 بهمن 1391


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:روزنامه پیروزی 04 بهمن 1391, :: 12:26 :: توسط : h.m

 



روزنامه خبر ورزشی 05 بهمن 1391


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:روزنامه خبر ورزشی 05 بهمن 1391, :: 12:24 :: توسط : h.m

 

 

فرانکو باره سی در اولین گفت و گوی ایرانی: آمدم ببینم این دربی چطور ۱۲۰ هزار طرفدار دارد/ امیدوارم پرسپولیس برنده باشد!

لیگ برتر - فرانکو باره سی ، کاپیتان سرشناس سال های نه چندان دور باشگاه میلان ایتالیا به دعوت پرسپولیسی ها ، به ایران آمد/ عکس ها و گفت و گو مجتبی صالح

نمایش اسلاید
 
 
فرانکو باره سی در فرودگاه امام تهران
 
 
 
 

به گزارش خبرآنلاین ؛ پرسپولیسی ها که می خواستند برای دربی یک مهمان سرشناس را به آزادی بیاورند ، نماینده سرشناس باشگاه میلان را به تهران آوردند تا او هم بازی دربی را ببیند و هم اینکه فرصتی داشته باشد برای ارزیابی امکانات باشگاه پرسپولیس برای ایجاد همکاری دوجانبه میان پرسپ.لیس و آث میلان. فرانکو باره سی در گفت و گوی کوتاهی که با خبرآنلاین داشت، اینچنین گفت: « برای اولین بار است که به ایران سفر می کنم و افتخار بسیار بزرگی برای من است که به کشور پر فرهنگ و با تمدن ایران سفر کرده ام. در واقع بهانه این سفر حضور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در کشور ما بود و در نشستی که بین ما انجام شد در خصوص موضوعات مختلف توسعه و گسترش باشگاه پرسپولیس بحث و گفتگو شد. باید بگویم که بسیار خوشحالم این فرصت برای من فراهم شد تا به کشوری بیایم که یکی از بزرگترین داربی های فوتبال دنیا در آن برگزار می شود. این را می دانم که چهارمین داربی بزرگ دنیا در ایران برگزار می شود و وقتی شنیدم که برای این بازی یکصد تا یکصد و بیست هزار نفر به ورزشگاه می آیند واقعا تعجب کردم و خوشحالم که می توانم این مسابقه را از نزدیک تماشا کنم. اما موضوع اصلی سفر من بخاطر این است که آقای رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در سفری که به ایتالیا داشتند، مستندی از باشگاه پرسپولیس و یکی از داربی های این تیم برای من نمایش داده شد و این فیلم انگیزه من را برای تماشای این مسابقه بیشتر کرد و امیدوام که شاهد یک مسابقه بسیار خوب باشم. من خیلی خوشحالم که رنگ پیراهن باشگاه پرسپولیس هم رنگ پیراهن باشگاه سابق من یعنی میلان است و قرمز بر تن می کنند. خوشحالم می شوم که در مسابقه داربی، پرسپولیس برنده شود.
کاپیتان سابق میلان که شماره 6 تیم روسونری به پاس زحماتش در این باشگاه بایگانی شده در قسمت دیگری از صحبت هایش به همکاری دو باشگاه میلان و پرسپولیس اشاره کرد و گفت:« بعد از پایان داربی ما به بحث اصلی خواهیم پرداخت که در واقع همکاری دو جانبه دو باشگاه است. باید بگویم که بزودی اعضای آکادمی فوتبال میلان به ایران سفر خواهند کرد و من نیز همه شرایط را بررسی خواهم کرد تا هر چه سریعتر شرایط تاسیس آکادمی فوتبال آث میلان در ایران انجام شود.»


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 12:0 :: توسط : h.m

مايلي‌کهن: ‌شرايط گهر در ليگ سخت است


سرمربي تيم فوتبال گهر دورود گفت: تمام تلاش و توان خود را براي در ليگ ماندن تيم گهر دورود به کار مي‌گيريم.


محمد مايلي‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: تمام بازي‌ها براي تيم گهر سخت است و بايد تلاش کنيم در ليگ بمانيم.

وي افزود: ما طبق روال گذشته کار خود را انجام داده و تمرينات منظمي داريم، اما با توجه به اينکه هر چهار يا پنج روز يک بازي در ليگ انجام مي‌دهيم، اين موضوع براي ما مشکل‌ساز شده است.

سرمربي تيم فوتبال گهردورود گفت: متاسفانه در بازي گهر با ذوب آهن تعدادي از بچه‌ها مصدوم شدند، اما خدا را شکر جايگزين آنها را مشخص کرده‌ايم و اميدوارم امروز يک بازي خوب و قابل قبولي از هر دو تيم به خصوص تيم گهر دورود شاهد باشيم.

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود با بيان اينکه شرايط گهر در ليگ سخت است، اظهار داشت: ‌برگشت هدايتي به تيم مي‌تواند به اين تيم کمک کند، هر چند هدايتي قول داده که به سرعت مشکلات مالي باشگاه را حل کند.

مايلي کهن ضمن تقدير و تشکر از تماشاگران دورودي گفت: امروز هم از اين تماشاگران مي‌خواهيم در تشويق تيم گهر سنگ تمام بگذرند و به تيم دل گرمي دهند، تا بتوانيم سه امتياز اين بازي را بگيريم.

‌در هفته بيست سوم مسابقات فوتبال ليگ برتر تيم گهر دورود و فجرسپاسي شيراز عصر امروز راس ساعت 14 و 15 دقيقه در ورزشگاه تختي دورود به مصاف هم مي‌روند.

تيم گهر دورود با 16 امتياز در رده 17 جدول و تيم فجر سپاسي با 29 امتياز در رده 10 جدول قرار دارند.

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 8:44 :: توسط : h.m

 

 

رضایی: می‌خواهم بهترین بازی دوران فوتبالم را انجام دهم/ استقلال برای همه ما قابل احترام است

لیگ برتر - غلامرضا رضایی در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ حتی بحث قرار گرفتن نام او در فهرست مازاد پرسپولیس هم مطرح بود. او اما به یکباره اوج گرفت و در بازی های اخیر پرسپولیس یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بوده است. رضایی در حال حاضر جزو آماده ترین بازیکنان پرسپولیس است که احتمالا جمعه در ترکیب ثابت تیمش قرار خواهد گرفت. او در مورد این بازی به سوالات پاسخ می دهد.
این روزها خیلی امیدوارانه در مورد دربی حرف می زنی؟

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 15:38 :: توسط : h.m



مجتبي زارعي، ميثم اميري و ساشا كلونيا با تيم گهر به توافق رسيدند.

مجتبي زارعي، بازيکن سابق پرسپوليس، فصل گذشته در نفت تهران حضور داشت، اميري فصل قبل در نفت آبادان بود و ساشا كلونيا که سابقه بازي در ليگ برتر به همراه تيم پاس همدان را دارد فصل گذشته در تيم ليگ يکي استيل آذين توپ مي‏‌زد.

اين بازيکنان قراردادشان را امروز در هيأت فوتبال لرستان ثبت مي‏‌کنند.

علاوه بر اين 3 بازيکن، تاکنون حميدرضا فتحي، عليرضا محمد، مجيد باجلان، امين ترکاشوند، هادي رکابي، نيکبخت واحدي، فريد عابدي و محمد فعال، روح الله سيف الهي، سيامك سرلك، هملت ميختاريان، گريگور ملکستيان، محمد همرنگ و آرمان قاسمي نيز به اين تيم اضافه شدند.
 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:گهر شهرداري دورود , :: 18:13 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Piroozi-1391-03-28.jpg 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:روزنامه پیروزی 28 خرداد 1391, :: 12:11 :: توسط : h.m


يعني بعد از اين همه سال آقاي فتح الله زاده تازه فهميده بمب ترکاندن خوب نيست؟ 

سايت باشگاه پرسپوليس: مهاجم سابق تيم پرسپوليس و تيم ملي که پاي تلويزيون نشسته بود و اظهارات فتح الله زاده را در برنامه ورزش و مردم شنيده مي گويد: من براي فتح الله زاده و باشگاه استقلال احترام زيادي قائلم و حتي يک بار گفته بودم او را وزير ورزش کنند اما امروز حرفهايي از وي مي شنوم که با رفتارهاي قبلي اش منافات دارد.

کريم باوي افزود: به قول معروف يا چنان نما که هستي يا چنان باش که مي نمايي. يکي از افرادي که بازار نقل و انتقالات را در سالهاي قبل دچار التهاب کرده و در رشد کاذب قيمت ها نقش زيادي داشت همين آقاي فتح الله زاده بود.

کريم باوي ادامه داد: او حرفي که زد شايد مي خواست شکسته نفسي کند يا به کنايه ديگران را مورد خطاب قرار دهد اما عين واقعيت در مورد خودش بود. همين که امروز مي گويد يک عمر به خاطر سکوها ستاره گرفتيم و به جوانان فرصت رشد نداديم عين واقعيت است.

شما نگاه کنيد همه اين سالها تا شنيدند يک بازيکن در راه پرسپوليس او را جذب کردند آن هم با قيمت بالا تا بگويند فلان بازيکن را از دهان شير بيرون کشيدبم. بالاخره دست بالاي دست هم بسيار است. يکي مثل رويانيان که من به عملکرد او هم نقد دارم مي آيد و بيشتر از تو پول مي دهد. آن وقت جالب است که کساني عليه او موضع مي گيرند که خودشان اين رويه غلط را باب کرده اند. سپاهان و استقلال در همه اين سالها چگونه بازيکن مي گرفتند؟ فتح الله زاده که چک شخصي مي کشيد با آدم امروزي که رويانيان را نقد مي کند فرق دارد؟ غير از اين است که امروز ديگر بمب افکن نيستي و بايد جور ديگري حرف بزني؟ اگر خود او سيد جلال و بنگر و ... را جذب کرده بود تا 6ماه مصاحبه مي کرد. اين واقعيت است و نبايد کسي ناراحت شود.

وي افزود: يعني بعد از اين همه سال آقاي فتح الله زاده تازه فهميده بمب ترکاندن خوب نيست؟ استقلال او چند تا جوان و پديده رو کرده؟ رويانيان اگر ستاره گرفته 5-6بازيکن تيم ملي جوانان را هم به خدمت گرفته. با خيلي از متخصصان فوتبال پايه هم در تعامل و مشورت است. شايد کارش را نتواند حتي آغاز کند اما همين که نشان داده به پايه ها توجه دارد ومي گويد اگر پايه ها خروجي مناسبي براي بزرگسالان نداشته باشند بايد تعطيل شوند نشان مي دهد درد را مي داند. تازه اين آدم يک سال نيست به فوتبال آمده. اما آقاي فتح الله زاده با سالها سابقه در فوتبال چه کرده؟ غيراز اين بود که ماجراي تيم هاي پايه او و استقلال و مسائل منفي آن در فصل قبل از ماجراي 11سپتامبر هم بيشتر سر وصدا کرد؟ خود ايشان در مصاحبه اي گفته بود من به رضا رجبي گفتم تيم هاي پايه هزينه هاي خودشان را تامين کنند. عاقبت اين ايده همان هياهوها و ادعاهايي مي شود که حسن روشن مطرح کرد و باشگاه هم با تغيير در راس آکادمي خود نشان داد خبرهايي بوده است. همين تيم چون سازندگي ندارد با رفتن مجيدي دچار آسيب مي شود يا به قول خودشان ناچارند لي لي به لالاي بازيکن معترض گذاشته و بازيکن سالاري را به اوج برسانند. غير از اين بود که خودشان گفتند تيم با مظلومي يک جام بگيرد خوب است و او مي ماند اما هيئت مديره بدون اجازه و هماهنگي با او رفتند منزل امير قلعه نوعي که دوست وهمبازي من بوده و موفق ترين مربي ايران هم به حساب مي آيد و نشان دادند جايگاه مديريت در استقلال کجاست؟ بياييد شعار ندهيم. مردم از اين رفتارها خسته شده اند.حرفهاي آقاي رسولي نژاد که از حرفهاي فتح الله زاده هم جالب تر است و انگار مدير باشگاه ملوان است و خودشان تا حالا خريدهاي سنگين نداشته اند.

باوي در پايان گفت: اين ها واقعيات فوتبال ماست. من رويه کنوني پرسپوليس را هم تاييد نمي کنم اما رطب خورده هم نمي تواند منع رطب کند. کسي بايد از رويانيان ايراد بگيرد که خودش اين شيوه را نرفته باشد.اين را بايد مدير عامل فجر سپاسي بگويد که 12سال ستاره ساخته و ديگران حاصل دسترنجش را برده اند و همين امسال هم براي رضاحقيقي آنها، پيشنهادهاي ميلياردي مي رسد. اين فوتبال با اين پول ها نابود مي شود.اين امر با مديراني که از ترس اخراج و برکناري دکان سازندگي را سه قفله کرده اند، دير وزود دارد اما سوخت و سوز ندارد چون به قول خود فتح الله زاده مديرها براي سکوها بازيکن مي خرند. اين فوتبال 5تا بازيکن 200ميليوني دارد و بقيه زير اين مبلغ بايد بگيرند اما خودتان را به ارقام نگاه کنيد تا همه چيز دستگيرتان شود. آيا اگر قرار بود از جيب شخصي هم خرج کنند اين پول ها را مي دادند؟همين است که تيم ملي مقابل قطر لنگ مي زند و ما کي روش را مقصر مي دانيم انگار او بازيکنانش را از پرتغال با خودش آورده.او بد، چرا تيم هايمان با مربي ايراني و خارجي در ليگ قهرمانان آسيا به جايي نمي رسند؟ خانه از پاي بست ويران است 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: 20:11 :: توسط : h.m


بسياري از كارشناسان فوتبال خاورميانه بر اين باور هستند كه تقابل تيم‌هاي عربي با تيم ملي ايران در سال‌هاي اخير نشان داده است كه تيم ايران دچار يك استرس مضاعف براي گشودن دروازه‌‌هاي حريفان است.

برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني مختلف ورزشي عربي در منطقه از تساوي تيم قطر در مقابل ايران به هيچ عنوان تعجب نكردند.

نيل اسپورت گزارش داد: تيم ملي ايران نزديك به 30 كرنر، ضربه ايستگاهي و سانتر بر روي دروازه‌ تيم ملي قطر انجام داد، اما اغلب اين حملات در مرحله اول توسط بازيكنان قطري دفع شد و بايد گفت كه دقت در ارسال توپ براي مهاجمان در تيم ملي ايران حتي به 20 درصد هم نمي‌رسد.

نيل اسپورت بر اين اعتقاد است كه كاپيتان تيم ملي ايران در استراتژي مربي پرتغالي تيم ملي ايران گمشده بود. همچنين ساير شبكه‌هاي تلويزيوني منطقه با كم اثر بودن آندرانيك تيموريان از عصبانيت‌هاي علي كريمي كه در نيمه اول كم فروغ بود، تعجب كرده بودند.

اين گزارش مي‌افزايد: برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني عربي نيز از اشتباهات بازيكنان ايران در حفظ توپ و پاسكاري‌هاي خود نيز ياد كرده و از اين كه مربي در سطح كارلوس كي‌روش قبل از بازي با قطر از دشواري‌هاي روبرو شدن با اين حريف عربي سخن گفته است، نيز با تحليل‌هاي مختلف و البته تعجب برانگيز سخن گفتند.

در اين بين تلويزيون قطر نيز بي‌كار ننشسته و با انتقاد شديد از كنفدراسيون فوتبال آسيا از اين كه دو تيم عربي قطر و لبنان در گروه اول فشردگي سه بازي را تحمل كرده و به عنوان نمونه تيم قطر به فاصله سه روز از ديدار سنگين خود با كره جنوبي به ديدار تيم پرقدرت تيم ايران رفته است، به شدت انتقاد كردند.

شبكه‌هاي عربي نيز بار ديگر از سطح پايين تصويربرداري تلويزيون ايران براي پوشش مسابقات فوتبال نيز انتقاد كردند. 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب: شبکه هاي عربي , :: 12:21 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Perspolis-1391-03-24.jpg 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:روزنامه پرسپولیس 24 خرداد 1391, :: 12:19 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Piroozi-1391-03-24.jpg 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 12:1 :: توسط : h.m

7525 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:روزنامه نود, :: 12:15 :: توسط : h.m

http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_Perspolis-1391-03-23.jpg 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:پرسپولیس , :: 12:14 :: توسط : h.m

435 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 12:11 :: توسط : h.m

  455

كروش آماده‌تر براي صعود


شاخص‌ترين چهره گروه A بدون شك كسي نيست جز كارلوس كروش. مردي كه فوتبال اروپا را با همه افتخارهاي رنگارنگش پشت سر گذاشت تا اين بار سفر به جام جهاني را با آسيايي‌ها تجربه كند. براي شمردن تفاوت‌هاي او با ديگر همتاهايش در گروه A انتخابي جام جهاني در آسيا كافي است سري بزنيم به تيم‌هايي كه كروش از آنها گذشته. تيم ملي پرتغال، تيم زير 20 ساله‌هاي پرتغال، اسپورتينگ ليسبون، مترواستارز، ناگويا گرامپوس ژاپن، تيم ملي امارات، تيم ملي آفريقاي جنوبي، منچستريونايتد و رئال‌مادريد. اين اما همه داشته‌هاي كارلوس كروش از مربيگري در فوتبال نيست و نمي‌شود كه افتخارهايش را ناديده گرفت. دو قهرماني جام جهاني با جوانان و يك قهرماني در اروپا با زير 16 ساله‌هاي پرتغال تنها بخشي از افتخارهايي است كه در كارنامه سرمربي پرتغالي تيم ملي نقش بسته. غير از آن، سه قهرماني ليگ برتر انگليس، يك قهرماني در FA كاپ، يك قهرماني در ليگ كاپ، يك قهرماني در جام يوفا و يك قهرماني در جام باشگاه‌هاي جهان را هم كروش با منچستريونايتد تجربه كرده. مثل قهرماني‌اش در سوپركاپ اسپانيا با رئال مادريد كه در سال 2003 رقم خورد و دو قهرماني در فوتبال پرتغال با اسپورتينگ ليسبون. همه اين افتخارها و تجربه‌ها كه شايد براي خيلي‌ها نقشي از يك رويا است، كفايت مي‌كند براي اينكه ايمان بياوريم به داشته‌هاي فكري كارلوس كروش و اميدوار بمانيم به موفقيت در رقابت‌هاي پيش‌رو و عبور آسان از جاده نه چندان همواري كه قرار است ما را برساند به دروازه فوتبال جهان در برزيل.


36 امتياز در كارنامه آسيايي كروش
بخشي از عمر فوتبالي كارلوس كروش اگرچه خيلي كوتاه، اما در قاره كهن سپري شده. بخشي كه برمي‌گردد به سال‌هاي 96 و 97 ميلادي و آن هم خالي از افتخار نبوده. كروش نخستين تجربه آسيايي‌اش را در ناگويا گرامپوس ژاپن از سر گذراند. از نوامبر 96 تا مه 97 و البته تنها در 6 بازي روي نيمكت اين تيم نشست كه حاصلش دو برد بود و 4 باخت. با اين همه ناگويا در جي ليگ دوم شد و قهرمان سوپركاپ و سانتوري كاپ ژاپن. بعد از آن، كارلوس كروش راهي غرب قاره شد تا سرمربيگري تيم ملي امارات را هم تجربه كند. حضور او در امارات يك سال طول كشيد و در اين مدت تيم ملي امارات 16 بار به ميدان رفت. از اين 16 بازي 8 تا را برد، 2 مساوي گرفت و 6 تاي ديگر را باخت. در واقع كارلوس كروش در تجربه 18 ماهه سرمربيگري‌اش در فوتبال آسيا – پس از حضور در ايران- از 22 بازي 36 امتياز گرفت تا خيلي هم با رقباي امروز تيم ملي غريبه نباشد.

كاسيموف و همه تجربه‌هاي آسيايي‌اش
براي هدايت ازبك‌ها، ميرجلال كاسيموف مثل هميشه بهترين گزينه است. مردي كه بازوبند كاپيتاني تيم ملي ازبكستان را هم سال‌ها بر بازو داشته و دوباره نشسته بر نيمكت همين تيم كه در بازي نخست با ايران، آبراموف را بالاي سر خود داشت. سرمربيگري را كاسيموف از سال 2007 آغاز كرد و جز هدايت بنيادكار و تيم ملي ازبكستان تجربه ديگري ندارد همراه با حضور در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان 2008 و قهرماني در ليگ و جام حذفي ازبكستان. همه افتخارهاي او برمي‌گردد به روزگار بازيگري‌اش.با اين همه كاسيموف و تيمش هم به اندازه قطر اميدوارند و نشسته‌اند به انتظار بازي رودررويي كه تعيين‌كننده سرنوشتشان است.

چوي كانگ هي در راه تجربه‌اندوزي
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:كارنامه مربيان گروه A , :: 18:59 :: توسط : h.m



نوري : هيچ بازيکني بدش نمي‌آيد با دنيزلي کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ولي بايد ابتدا تکليفم با ملوان مشخص شود .


محمد رويانيان در حال بستن تيمي قدرتمند براي ليگ دوازدهم است. پرسپوليس بازيکنان مطرحي جذب کرده و حالا مي کوشد دو، سه ستاره ديگر فوتبال ايران را جذب کند. پژمان نوري يکي از اين بازيکنان است که مورد توجه پرسپوليسي‌ها قرار گرفته است.

به گزارش گل، نوري که اين روزها از مصاحبه فراري است درباره ابهام‌هايي که اطرافش وجود دارد مي‌گويد: «هنوز درباره تيم فصل آينده‌ام تصميمي نگرفته‌ام. تمام تمرکزم روي بازي با قطر است اما مذاکره‌اي جدي با مسئولان پرسپوليس انجام نداده‌ام. مي‌خواهم اول تکليفم با باشگاه ملوان روشن شود و بعد درباره پيشنهادهايم تصميم بگيرم. قرار است ظرف امروز و فردا تکليف خريد ملوان توسط هدايتي مشخص شود. بعد از مشخص شدن تکليف مالکيت ملوان تصميم نهايي‌ام را مي‌گيرم.»

نوري درباره بازي دوباره زير نظر دينزلي در پرسپوليس مي‌گويد: «من سال‌ها شاگرد دنيزلي بودم و با پيراهن پرسپوليس بازي کردم. هيچ بازيکني بدش نمي‌آيد با دنيزلي کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ولي بايد ابتدا تکليفم با ملوان مشخص شود. اولويتم بازي در ملوان است اما به شرطي که تيم قدرتمندي بسته شود و تيم براي کسب سهميه آسيايي تلاش کند. به همين خاطر منتظر پايان بازي ايران- قطر هستم تا تيم آينده‌ام را انتخاب کنم.»

پژمان نوري روبه‌روي ازبکستان در پست دفاع چپ به ميدان رفت و بازي زيبايي ارائه داد. نوري درباره بازي مقابل قطر مي‌گويد: «بازي سختي پيش رو داريم. اصلا نبايد به شکست سنگين قطر مقابل کره جنوبي فکر کنيم. آنها به تهران مي‌آيند تا از ما امتياز بگيرند ولي بايد باهوش باشيم و اسير جنگ رواني عرب‌ها نشويم. اگر قطر را ببريم مي‌توانيم مقدار زيادي از راه صعود را طي کنيم. اميدوارم با حمايت تماشاگران خودي بتوانيم قطر را ببريم و شش امتيازي شويم.» 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:پرسپوليس, :: 18:22 :: توسط : h.m

0654651 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 11:42 :: توسط : h.m

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:روزنامه گل, :: 11:40 :: توسط : h.m


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:روزنامه نود, :: 11:23 :: توسط : h.m

125 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 10:5 :: توسط : h.m

 روزنامه خبر ورزشی 20 خرداد 1391            332211



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 9:54 :: توسط : h.m

ابرار ورزشی شنبه 20 خرداد 1391      http://www3.varzesh3.com/files/newspaper/varzesh3/600_AbrarVarzeshi-1391-03-20.jpg



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:ابرار ورزشی شنبه 20 خرداد 1391 , :: 8:41 :: توسط : h.m



سازمان ليگ با ارسال نامه‌اي به باشگاه گهر زاگرس اعلام کرد امکان حضور اين تيم در ليگ برتر با توجه به امکانات شهرهاي دورود و خرم‌آباد وجود ندارد.


امير عابديني مشاور مدير عامل باشگاه گهر زاگرس در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعيت اين باشگاه اظهار داشت: نامه‌اي با امضاي غلامرضا بهروان رئيس سازمان ليگ برتر به باشگاه ما رسيده و در آن عنوان شده کارشناسان فدراسيون فوتبال از امکانات ورزشي شهر دورود و خرم آباد لرستان بازديد کردند و نتيجه گيري کرده‌اند که هيچ کدام از وزرشگاه‌هاي خرم آباد و دورود پاسخگوي ليگ برتر نيستند و امکان حضور تيم‌هاي ليگ برتري در آن نيست.

وي ادامه داد: در اين نامه همچنين اعلام شده امکان به روز رساني امکانات و تجهيزات ورزشي تا قبل از آغاز مسابقات ليگ برتري وجود ندارد، بنابراين استان لرستان امکان تيم‌داري در ليگ برتر را ندارد.

عابديني در مورد اينکه سرنوشت تيم گهر با توجه به اين نامه چه خواهد شد، گفت: مسئولان استان 20 روز فرصت دارند تا يک کار سخت و شاق را انجام دهند و استان لرستان را به استانداردهاي ليگ برتر برسانند. اين کار اگرچه غيرممکن نيست اما بسيار سخت است. در غير اين صورت راهکار ديگر اين است که يک تيم ليگ دسته اولي به دورود داده شود و امتياز اين تيم ليگ برتري به يک خريدار واگذار و آن تيم از استان خارج شود.

وي در مورد خريداران باشگاه گفت: محمدرضا ساکت يکي از خريداران امتياز باشگاه است که قرار است تا فردا نتيجه را به من اعلام کند.

عابديني در مورد وضعيت داماش گيلان گفت: بحث انتقال اين تيم نيز حداکثر تا فردا مشخص خواهد شد. حسين هدايتي قرار است در اين زمينه به من خبر دهد. 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391برچسب:گهر زاگرس, :: 16:59 :: توسط : h.m

 
چهاردهمين دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا در حالي از روز جمعه آغاز مي‌شود که آلمان با کسب 3 قهرماني و 3 نايب قهرماني پرافتخارترين تيم جام است و انگستان همچنان در حسرت قهرماني در آن قرار دارد.

مهر، چهاردهمين دوره مسابقات جام ملت‌هاي اروپا ملقب به "يورو 2012" در حالي از فردا جمعه بصورت رسمي آغاز مي‌شود که اين براي سومين مرتبه است دو کشور بصورت همزمان ميزباني اين مسابقات را برعهده گرفته‌اند.

نخستين مرتبه يوفا دو کشور بلژيک و هلند را به عنوان ميزبان مسابقات سال 2000 انتخاب کرد و دوره گذشته هم کشورهاي اتريش و سوئيس ميزبانان مشترک اين جام لقب گرفتند. در نهايت لهستان و اوکراين براي سومين مرتبه به عنوان ميزبانان مشترک اين جام انتخاب شدند.

شعار رسمي مسابقات "با هم تاريخ را مي‌سازيم" در تاريخ 13 آذرماه سال 88 به همراه لوگوي جام رونمايي شد. اين شعار بيانگر اين است که براي نخستين مرتبه در تاريخ قاره اروپا رقابت‌هاي يورو در مرکز و شرق اروپا برگزار مي‌شود.

در نماد بازي‌هاي يورو 2012 که به شکل يک گل است، دو شاخه به صورت برگ وجود دارد که نماد هر يک از دو کشور ميزبان يورو ???? است. در ميان اين دو برگ، گل اين شاخه توپ فوتبال ترسيم شده ‌است. شکل بصري نماد از هنر سنتي ويکينانکي که نوعي هنر برش کاغذ در نواحي روستايي اوکراين و لهستان است، گرفته شده‌ است. هنر ويکينانکي نماد جانداران و گياهان مناطق محلي اين ناحيه در اداي احترام به طبيعت و رشد و باروري است.

نگاهي گذرا بر ادوار جام ملت‌هاي اروپا:  



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391برچسب:جام ملت‌هاي اروپا, :: 16:36 :: توسط : h.m


مدير کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: تمامي بازيهاي تيم فوتبال گهر در ليگ برتر در ورزشگاه فوتبال اين شهرستان انجام مي شود.


فرهاد نيکوخضال در اين رابطه اظهار داشت: براساس دستور ويژه استاندار لرستان براي تجهيز ورزشگاه و انجام بازيهاي تيم گهر در شهر دورود، دو هزار و 600 صندلي در مجموعه استاديوم ورزشي فوتبال اين شهر نصب مي شود.

وي با اشاره به بازديد استاندار لرستان از ورزشگاه تختي دورود، افزود: استاندار لرستان دستور داد تا زمينه لازم براي برگزاري بازي هاي تيم گهر در ليگ برتر فوتبال در اين شهرستان فراهم شود.

مدير کل ورزش و جوانان استان لرستان اظهار داشت: بر همين اساس و با تجهيز ورزشگاه، تمامي بازي هاي تيم فوتبال گهر در ليگ برتر در ورزشگاه فوتبال اين شهرستان انجام مي شود.

به گفته نيکوخصال همچنين مالکيت تيم به شهرداري دورود واگذار شده، مشروط بر اينکه بازي هاي تيم در شهرستان دورود انجام شود.

وي يادآور شد: درهمين ارتباط در اين جلسه علاوه بر پيگيري موضوع انتقال مالکيت تيم، فراهم کردن حداقل شرايط لازم و استانداردسازي ورزشگاه تختي دورود براي انجام بازي هاي ليگ برتر نيز مورد تاکيد قرار گرفته ا 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:تيم فوتبال گهر , :: 17:59 :: توسط : h.m

:تيم ملي ايران در سال هاي گذشته بارها از اشتباهات داوري متضرر شده بود، اما اين يکي از معدود دفعاتي بود که اشتباه داوري به سود ما تمام شد. 1391


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 9:2 :: توسط : h.m

سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال عنوان كرد كه به دنبال تسويه‌ حساب شخصي با هيچ بازيكني نيست و همانند گذشته بر مبناي اصول اعتقادي‌اش عمل مي‌كند. 

امير قلعه‌نويي درباره وضعيت بازيكنان استقلال براي فصل آينده گفت: من براي تسويه‌حساب شخصي به استقلال نيامدم و قرار نيست در استقلال به اين مسايل فكر كنم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكناني مانند جباري و رحمتي در استقلال ماندني خواهند بود يا خير، گفت: من به اسم كاري ندارم در هر تيمي كه حضور داشتم بر مبناي اصول اعتقاديم عمل كردم. من سه اصل را براي هر بازيكن الزامي مي‌بينم،اين سه اصل نظم، اخلاق و تاكتيك‌پذيري است.

قلعه‌نويي ادامه داد: من اصول خودم را دارم و كسي نيستم كه از اصول خودم كوتاه بيايم. تا هر زماني كه در تيم باشم حرفم را مي‌زنم و كارم را مي‌كنم و به كار كسي هم كاري ندارم. در استقلال هم هر بازيكني كه اين سه اصل را داشته باشد را نگه مي‌دارم.

سرمربي استقلال درباره ليستي كه به مسئولان باشگاه داده است، گفت: شنيدم كه آقاي فتح‌الله‌زاده استعفا دادند، من در جريان اين موضوع نبودم و تازه مطلع شدم با توجه به اينكه در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات هستيم بايد تكليف اين مساله سريعتر مشخص شود.من هم بر اساس نيازهايي كه احساس كردم تيم براي موفقيت در فصل آينده دارد ليستي به باشگاه داده‌ام و منتظر هستم تا بازيكنان مورد نظر جذب شوند. 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 16:44 :: توسط : h.m

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در راستاي طرح جذب بازيکنان جوان در تيم فوتبال پرسپوليس، '' محمدرضا خانزاده'' مدافع جوان و دفاع راست تيم راه آهن با قراردادي سه ساله به پرسپوليس پيوست. خانزاده به تازگي به ليست بازيکنان بزرگسال تيم ملي دعوت شده بود.


همچنين ''علي اسماعيل زاده'' هافبک جوان که مدتي نيز کاپيتان تيم ملي جوانان بود، با عقد قراردادي به سرخ پوشان ملحق شد.


محمد رويانيان در گفت و کو با سايت رسمي باشگاه، با تاکيد بر لزوم جوانگرايي در تيم پرسپوليس گفت: اين نگاه براي فصل بعد هم تداوم داشته و مطمئنا پرسپوليس جوان، قدرتمند و فني را در سال هاي بعد خواهيم ديد. 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 9:58 :: توسط : h.m



مدير عامل باشگاه استقلال با تاکيد بر اينکه ماندنش به صلاح اين تيم نيست، گفت: اميدوارم هر چه سريع‌تر مدير عامل باشگاه استقلال انتخاب شود.



 علي فتح‌الله‌زاده مدير عامل باشگاه استقلال امروز تصميم گرفت تا استعفاي خود را تقديم وزير ورزش کند و از همين رو از اين پس با باشگاه استقلال براي فصل آينده همکاري نخواهد کرد.  


پس از خبر استعفاي مدير عامل باشگاه استقلال با فتح‌الله زاده تماس گرفتيم که در اين خصوص گفت: از وزير ورزش نهايت تشکر را دارم که در اين مدت حمايت‌هاي لازم را از من انجام داد اما با روندي که پيش روي ما قرار گرفته، احساس مي‌کنم ماندنم به صلاح استقلال نيست و به خاطر اينکه استقلال در کورس نقل و انتقالات از رقابت با مدعيان عقب نماند، عطاي کار را به لقايش بخشيدم و تصميم گرفتم کناره‌گيري خود را اعلام کنم.


مدير عامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگوي خود در حالي که قصد نداشت پاسخ هيچ سؤالي را بدهد، گفت: از همه هواداران تشکر مي‌کنم و اميدوارم که آنها روزهاي خوبي در کنار استقلال داشته باشند و من هميشه کنار استقلال خواهم بود و روي سکوها اين تيم را تشويق خواهم کرد اما به خاطر شرايطي که پيش آمده، تصميم گرفتم که کناره‌گيري کنم.


وي در پايان اظهار اميدواري کرد: استعفاي خود را به دفتر وزير تقديم کردم و اميدوارم آقاي عباسي هر چه سريع‌تر مدير عامل استقلال را مشخص کند چون تا آخرين لحظه تلاشم را انجام دادم و حتي امروز با مجيد صالح قرارداد بستيم اما ديگر نمي‌توانم با اين شرايط تيم استقلال براي سال آينده همکاري خودم را ادامه بدهم.        


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 8:38 :: توسط : h.m

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 18:7 :: توسط : h.m

برگزاري بازيهاي "گهر" در خرم آباد منتفي شد

معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان با اشاره به آغاز کار آماده سازي ورزشگاه تختي دورود، گفت: برگزاري مسابقات اول تيم گهر دورود در ورزشگاه تختي خرم آباد به طور کامل منتفي شده است.


حسن شريعت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاري جلسه تصميم گيري در مورد وضعيت گهر دورود لرستان با حضور استاندار اظهار داشت: روز گذشته در جلسه اي در شهرستان دورود مصوباتي براي تعيين تکليف وضعيت اين تيم به تصويب رسيد.

وي با اشاره به پيگيري براي انتقال مالکيت تيم به شهرداري دورود، تصريح کرد: همچنين مصوب شد که ورزشگاه تختي دورود براي برگزاري مسابقات آماده سازي شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان با تاکيد بر اينکه کار آماده سازي ورزشگاه تختي از همين امروز آغاز شده، بيان داشت: در اين راستا اداره کل ورزش و جوانان براي نصب صندليهاي ورزشگاه و همچنين ايجاد اسکوربرد کار خود را آغاز کرده است.

شريعت نژاد با تاکيد بر اينکه تيم گهر در دورود باقي خواهد ماند، يادآور شد: برنامه ريزي شده است که به همت شهرداري دورود و همچنين با حمايت شوراي شهر دورود بازيها در ورزشگاه تختي اين شهر برگزار شود.

وي با تاکيد بر اينکه همه تلاش خود را به کار خواهيم گرفت تا تيم سرپا باقي بماند، يادآور شد: اميد مي رود هر چه سريعتر ورزشگاه تختي دورود آماده برگزاري مسابقات شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان با بيان اينکه در جلسات قبلي برگزار شده اولويت ما ورزشگاه صنايع دفاع دورود بود، يادآور شد: ولي با توجه به اينکه ورزشگاه تختي اين شهر زودتر آماده مي شود توان مسئولان روي آماده سازي اين ورزشگاه متمرکز شده است.

شريعت نژاد در رابطه با احتمال برگزاري مسابقات اول تيم گهر دورود در ورزشگاه تختي خرم آباد تصريح کرد: اين موضوع به طور کامل منتفي شده است و همه بازيهاي گهر در ورزشگاه تختي دورود برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: پيمانکار به کار گرفته شده توسط شهرداري دورود بايد همه تلاش خود را به خرج دهد تا هر چه سريعتر اين ورزشگاه آماده برگزاري مسابقات شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان با بيان اينکه در جلسه استاندار لرستان با مسئولان شهرداري و شوراي شهر دورود قرار شد که سريعا هيئت مديره و مديرعامل تيم تعيين شود، يادآور شد: همچنين پيگيري وضعيت مالکيت تيم از طريق دادستاني کشور مورد تاکيد و تصويب قرار گرفت.

شريعت نژاد همچنين در مورد وضعيت داوود مهابادي سرمربي تيم نيز به خبرنگار مهر گفت: هنوز قرارداد مهابادي با تيم مس سرچشمه نهايي و قطعي نشده است که بايد شهرداري دورود هر چه سريعتر تلاش کند با تامين اعتبار مورد نياز زمينه برگرداندن اين مربي را فراهم کند. 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 16:12 :: توسط : h.m

خبر ورزشی پنج شنبه 11خرداد 13911391 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 8:27 :: توسط : h.m

گهر زاگرس 4 تا 6 ميليارد تومان قيمت گذاري شد

کارشناس قضايي باشگاه گهر زاگرس را بين 4 تا 6 ميليارد تومان قيمت گذاري کرد.




امير عابديني مشاور مديرعامل باشگاه گهر زاگرس در مورد واگذاري اين باشگاه گفت: باشگاه گهر زاگرس از سوي کارشناس قضايي رقمي بين 4 تا 6 ميليارد تومان قيمت گذاري شده است. اين باشگاه دو خريدار هم دارد که به شرط آنکه باشگاه در استان بماند. فردا با اين دو خريدار جلسه دارم البته به نظر من قيمت باشگاه پايين ا 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:باشگاه گهر زاگرس, گهر زاگرس, :: 20:13 :: توسط : h.m

کي روش: باخت تيم ملي از درون آتشم مي زند

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران در کنفرانس خبري پس از بازي برابر تيم آلباني که با نتيجه يک بر صفر به سود اين تيم پايان يافت، اعلام کرد: باخت تيم ملي فوتبال ايران از درون آتشم مي زند.



کارلوس کي روش افزود: ما پنج موقعيت گل و 3 موقعيت تک به تک داشتيم اما متاسفانه به گل نرسيديم و در شرايطي که آلباني ها تنها دو موقعيت داشتند، بازي را به آنها واگذار کرديم.


وي تصريح کرد: بازي خوبي بود، اين بازي را آناليز خواهم کرد تا نقاط قوت و ضعف تيم پيدا شود.


کي روش اظهار داشت: از مدافعان تيم راضي هستم چرا که روز خوبي را پشت سر گذاشتند و ساير بازيکنان نيز عملکرد قابل قبولي در زمين مسابقه به نمايش گذاشتند و توانستند تيم حريف را 90 دقيقه تحت فشار قرار دهند.


وي افزود: از نظر فني به آنچه که نياز داشتيم، دست پيدا کرديم اگرچه از باخت تيم ملي فوتبال ايران به شدت ناراحت هستم اما بازي تمريني خوب و مفيدي بود.


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص عدم استفاده از ''اميد نظري'' گفت: تمايل زيادي داشتم که از اين بازيکن در مسابقه امروز استفاده کنم اما متاسفانه فدراسيون بين المللي فوتبال کارت بازي او را صادر نکرده بود بنابراين امکان استفاده از نظري وجود نداشت.


کي روش در خصوص دلايل استفاده از عليرضا حقيقي دروازه بان روبين کازان روسيه نيز گفت: پيش از اين از شهاب گردان ، محسن فروزان دروازه بان تيم تراکتورسازي و مهدي رحمتي دروازه بان تيم استقلال تهران استفاده کرده بودم.


وي گفت: طبق برنامه امروز اين فرصت را به حقيقي دادم تا شايستگي هاي خود را به کادر فني تيم ملي ثابت کند.


کي روش افزود: امروز تيم آلباني تنها دو موقعيت گل داشت بنابراين حقيقي روز سختي را پشت سر نگذاشت اما در دريافت گل نيز مقصر نبود چرا که به عقيده من هافبک هاي تيم نتوانستند به خوبي در شرايط دفاعي عمل کنند و اجازه حرکت را به بازيکنان تيم آلباني در زمان گل زني دادند.


وي افزود: در مجموع به دليل جنگندگي و انگيزه بالاي بازيکنانم در اين مسابقه از آنان راضي هستم.


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص تيم ملي فوتبال آلباني نيز گفت: تيم خوبي امروز در مقابل تيم ايران قرار گرفت، بيشتر بازيکنان اين تيم در اروپا بازي مي کنند با اين وجود 90 دقيقه زير فشار تيم ملي ايران بودند اما با توجه به غير قابل پيش بيني بودن فوتبال، در نهايت به پيروزي رسيدند.


وي در خصوص استفاده از ''پژمان نوري''گفت: طبق برنامه از بازيکنان متعددي در بخش چپ تيم استفاده کردم، امروز اين فرصت را به نوري دادم که او نيز عملکرد قابل قبولي داشت.


کي روش در ادامه تصريح کرد: ما دو هفته است که تيم را جمع کرده ايم ، تمرينات واقعي تيم ملي فوتبال ايران با توجه به استراحتي که فردا ( دوشنبه ) در نظر گرفته ايم، از پس فردا شروع خواهد شد.


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص استفاده نکردن از بازيکنان اصلي ايران در اين مسابقه نيز گفت: تلاش کردم فشار زيادي به بازيکنان اصلي در اين مسابقه وارد نشود.


وي افزود: براساس همين رويکرد، از بازيکنان اصلي تيم ملي حاضر در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا (بازيکنان تيم هاي استقلال، پرسپوليس و سپاهان) استفاده نکردم 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:کنفرانس, :: 8:49 :: توسط : h.m

رويانيان مذاکره با دايي را تکذيب کرد

مدير عامل باشگاه پرسپوليس ضمن تکذيب مذاکره با ابراهيم زاده و دايي از حضور پرسپوليس در روز دوشنبه و ادامه همکاري با او خبر داد و گفت: وقتي برخي بازيکنان بعد از شکست مقابل الاتحاد با بي تفاوتي مي خنديدند، شکست بزرگتر و تلخ تري از باخت برايم رقم خورد.



محمد رويانيان در خصوص مسائل مختلف باشگاه پرسپوليس از جمله وضعيت سرمربي فصل آينده اين تيم ضمن بيان مطلب فوق گفت: زماني که من مسئوليت باشگاه پرسپوليس را بر عهده گرفتم اميد زيادي داشتم تا پرسپوليس قهرمان رقابت هاي جام حذفي شود، اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاد. ما با صرف هزينه هاي زياد از جمله با آوردن دنيزلي و بازيکناني نظير مهرداد پولادي، آسمير آودوکيچ و ايمون زايد، خواستيم تا با حضور قدرتمندانه در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا ناکامي هاي هاي فصل جاري را به نوعي در رقابت هاي ليگ برتر جام حذفي جبران کنيم. بر همين اساس من هدف اصلي خود را قهرماني در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا قرار داده بودم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد:



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, :: 8:42 :: توسط : h.m

پيروزي پرگل تيم‌ملي‌فوتسال ايران برابر کره‌جنوبي

تيم ملي فوتسال کشورمان نخستين ديدار خود در دوازدهمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا را با پيروزي 14 بر يک مقابل کره جنوبي پشت سرگذاشت.


دوازدهمين دوره رقابتهاي فوتسال قهرماني آسيا در شرايطي از امروز جمعه در دبي امارات آغاز شد که در يازده دوره گذشته تيم ملي فوتبال ايران به 10 عنوان قهرماني دست پيدا کرده است. ملي پوشان کشورمان امروز در نخستين ديدار خود برابر کره جنوبي به ميدان رفتند و موفق شدند اين تيم را با نتيجه 14بر يک شکست دهند. در اين ديدار علي اصغر حسن زاده و مهدي جاويد ( هر کدام سه گل) ، محمد کشاورز و جواد اصغري مقدم ( هر کدام دوگل ) ، احمد اسماعيل پور، محمد طاهري و وحيد شمسايي و حسين طيبي براي تيم ملي ايران گلزني کردند.

در ديگر ديدار اين گروه تيم ملي فوتسال استرليا با نتيجه سه بر يک قطر را شکست داد تا تيم ملي فوتسال ايران با تفاضل گل برتر در صدر اين گروه قرار بگيرد.

تيم ملي فوتسال کشورمان که با هدايت علي صانعي راهي اين رقابتها شده است فردا شنبه در دومين ديدار که در سالن ورزشگاه الشباب برگزار خواهد شد به مصاف تيم ملي فوتسال قطر خواهد رفت. برنامه ديدارهاي گروه C اين رقابت‌ها که در آن تيم ايران به همراه کره جنوبي، قطر و استراليا حضور دارد به شرح زير است:

شنبه - 6/3/91

* ايران - قطر، ورزشگاه الشباب دبي

يکشنبه - 7/3/91

* ايران - استراليا، ورزشگاه الوصل دبي

مرحله يک چهارم نهايي

سه شنبه - 9/3/91

* تيم اول گروه A - تيم دوم گروه B، ورزشگاه الوصل دبي

* تيم اول گروه C - تيم دوم گروه D، ورزشگاه الشباب دبي

* تيم اول گروه B - تيم دوم گروه A، ورزشگاه الوصل دبي

* تيم اول گروه D - تيم دوم گروه C، ورزشگاه الشباب دبي

بدين ترتيب تيم ملي فوتسال کشورمان در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات به مصاف يکي از تيم‌هاي ازبکستان، اندونزي، چين يا کويت خواهد رفت. ديدارهاي مرحله نيمه نهايي در تاريخ 10 خرداد 91 در ورزشگاه الوصل دبي و بازي‌هاي رده بندي و پاياني نيز در تاريخ 12 خرداد 91 در همان ورزشگاه برگزار خواهد شد.

- گروهبندي دوازدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا به شرح زير است:

گروه A: امارات، تايلند، قرقيزستان و ترکمنستان

گروه B: ژاپن، چين تايپه، تاجيکستان و لبنان

گروه C: ايران، استراليا، قطر و کره جنوبي

گروه D: ازبکستان، اندونزي، چين و کويت 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 خرداد 1391برچسب:ایران قهرمان فوتسال آسیا, :: 8:36 :: توسط : h.m
درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 91680
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان